Hva gjør dere på fridager?

Høres veldig ut som mine fridager... prøver å legge inn litt strikking også. Også er det noen fridager som forsvinner i kjedelige ting som tannlegebesøk, fastlegevisitt, service på bilen og andre oppdrag som MÅ gjøres på dagtid.

Høres veldig ut som mine fridager... prøver å legge inn litt strikking også. Også er det noen fridager som forsvinner i kjedelige ting som tannlegebesøk, fastlegevisitt, service på bilen og andre oppdrag som MÅ gjøres på dagtid.
Da har vi det ganske likt assåå

Sofaen er en god venn på fridagene :D ellers går det i klesvask, ukeshandling, shopping og kafébesøk med venner :) og andre nødvendige ærender som må taes på dagtid

Sofa og serier for det meste[emoji16] men må jo rydde og vaske litt innimellom[emoji5] og prøve å komme meg ut på litt gårturer i ny og ned[emoji12]

Sofa og serier for det meste[emoji16] men må jo rydde og vaske litt innimellom[emoji5] og prøve å komme meg ut på litt gårturer i ny og ned[emoji12]

Gåturer ja. Har alltid intensjon om det på fridager, men det blir ofte med tanken [emoji12] Litt kjedelig å gå tur alene...

Blir som regel sofa og Netflix, tur med hunden, trening, vasking og rydding, handling, kaffebesøk hos venner eller hjemme, strikking :) Ikke alt alltid da :p

Gåturer ja. Har alltid intensjon om det på fridager, men det blir ofte med tanken [emoji12] Litt kjedelig å gå tur alene...

Med musikk på ørene så går det fint[emoji16][emoji16]

Hva bruker dere fridagene på?
Her går fridagene til og nyte sofaen, rydde og vaske leiligheten og klær

Samme her :joyful: hender jeg bruker fridagene på å bake/strikke også. Innimellom TV kikking ;)

Netflix, trening, male bilder, lunsj med venninner , vasking etc

husarbeid, strikking, netflix, byturer, trening...

har to uker fri i slengen, så kan liksom ikke ligge på latsiden HVER dag heller :P

Ferdig stille prosjekt i huset. Overtok i mars, og er ikke helt ferdig med opp pussing enda.
Men når jeg ikke gidder det, så kan det være at jeg vasker klær, rydder litt, baker noe godt, kanskje strikke noe, eller bare rett å slett ligge som et slakt på sofaen å trimme tommel muskelen på fjernkontrollen til tvn [emoji14]

Hmm, fridag hos meg er lørdag og søndag og røddager, da er det familietid [emoji173]️ ellers vaskes det klær, ryddes, og annet husarbeid. :)

Slutt på turnuslivet så bare fri lørdag og søndag. Å da er en jo ikke hjemme aleine så lite avslapping da [emoji14]

Slappe av, rydde, vaske og prøve å bekjempe dragen (som vanlige folk ville kalt skittentøyshaugen)

Jeg jobbet kun 50% så har mye fri. Elsker å pusle rundt i huset med både oppussing og interiør, er glad i håndarbeid og hekler/strikker en del. Ellers går jeg mye tur med mine 2 hunder. Så eg deg dagligdagse gjøremål, følge opp ungene på diverse ting osv!

Få fridager for tiden, men liker å se serier og strikke for å slappe ordentlig av, evt lage noe god mat. :)

Slutt på turnuslivet så bare fri lørdag og søndag. Å da er en jo ikke hjemme aleine så lite avslapping da [emoji14]

Samme her! Fridager og senvakter er vel det eneste jeg savner ved turnusarbeidet, for det var digg å ha midt i uka[emoji1]

Back
Topp