Hva gjør dere på fridagen?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg har sovet lenge, og nå steker jeg arme riddere. :)

Ferdigstiller semesteroppgave som skal inn på tirsdag. Gud det skal bli godt å bli ferdig med studenttilværelsen

Burde egentlig skrive ferdig en oppgave som skal inn i morgen. Men sitter å vet ikke hvor jeg skal begynne.

Her spiller vi minecraft med mini så har vi avtalt at vi skal lage brownies :)

Vært en tur på jobb og planlagt i fbm elevenes eksamen. Nå slapper jeg av på sofaen. Skal snart ut en tur i finværet:)

Jeg er på jobb.. Ferdig om 4timer, da skal jeg hjem å forberede 10årsdag til eldstejenta som har bursdag i morgen:happy:

Her har jeg å sønnen min vært ute å trilla lang tur :) så har vi vært å leka litt i hagen. Leka litt inne. Nå sovna han akkurat på meg ;) så da ser jeg litt film på dataen og nyter det som skjer så sjeldent ❤️

Vi har vært ute på en kultursti der vi bor. Gøy for ungene med figurer av bukkene bruse, knerten, troll osv. på løypa :)

ligger rett ut med forkjølelse og håper ikke kvamen tar over rett etter forkjølelsen er over er i uke 4 imorgen:) prøver også og finne ut hvordan vi skal gjøre det i leiligheten:) har 58 kvadrat med 1 soverom så må omøblere litt over alt:)

Vi har vært ute å gått i skogen. Å grillet pølser:) nå er vi hos svigers på middag. Jeg føler meg feit, blæh!:p

Back
Topp