M Millisen Forelsket i forumet 26 Mar 2010 #1 Hva gjør dere i kveld?[:)] Jeg og sambo skal til venninna vår å lage noe godt å spise[:)] Nå ser vi Norske talenter å venter på at ho skal bli ferdig på jobb[:)] Ha en strålende kveld[:)]
Hva gjør dere i kveld?[:)] Jeg og sambo skal til venninna vår å lage noe godt å spise[:)] Nå ser vi Norske talenter å venter på at ho skal bli ferdig på jobb[:)] Ha en strålende kveld[:)]
theani Glad i forumet 26 Mar 2010 #2 ser på norske talenter her også [:)] ellers bare slappe av og nyte fredagen.
T TapperDenPyseteDama Glad i forumet 26 Mar 2010 #4 Ser tv og spiser pottis [;)] PRØVER å holde meg unna pc'en, men finner alltids ut noe jeg MÅ google [;)] hihi...
Ser tv og spiser pottis [;)] PRØVER å holde meg unna pc'en, men finner alltids ut noe jeg MÅ google [;)] hihi...
Spirea Glad i forumet 26 Mar 2010 #6 ORIGINAL: TapperDenPyseteDama Ser tv og spiser pottis [;)] PRØVER å holde meg unna pc'en, men finner alltids ut noe jeg MÅ google [;)] hihi... Signerer denne!
ORIGINAL: TapperDenPyseteDama Ser tv og spiser pottis [;)] PRØVER å holde meg unna pc'en, men finner alltids ut noe jeg MÅ google [;)] hihi... Signerer denne!
E ^Elle^ Glad i forumet 26 Mar 2010 #7 Her ser jeg på tv. Ikke så mye annet å ta seg til når man er alene. Gubben jobber å storesøster sover... Men nyter stillheten. Er så deili!!
Her ser jeg på tv. Ikke så mye annet å ta seg til når man er alene. Gubben jobber å storesøster sover... Men nyter stillheten. Er så deili!!
M Millisen Forelsket i forumet 27 Mar 2010 #8 ORIGINAL: theani kor fra Tromsø e du fra?? [;)] alder? Ikke tr.dalen og ikke sentrum, men den andre øya[8D] Hvis du tar den[;)] 23 i år:) Du da?
ORIGINAL: theani kor fra Tromsø e du fra?? [;)] alder? Ikke tr.dalen og ikke sentrum, men den andre øya[8D] Hvis du tar den[;)] 23 i år:) Du da?
theani Glad i forumet 28 Mar 2010 #9 hehe æ skjønner [;)] bor på øye, e 24 år [:)] e d din første eller?
M Millisen Forelsket i forumet 31 Mar 2010 #10 ORIGINAL: theani hehe æ skjønner [;)] bor på øye, e 24 år [:)] e d din første eller? Ja d e min første[;)] Venta lenge på den[:)]
ORIGINAL: theani hehe æ skjønner [;)] bor på øye, e 24 år [:)] e d din første eller? Ja d e min første[;)] Venta lenge på den[:)]