Hva gjør dere på dagen?

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Altså hvordan aktiviserer dere de små?

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Jeg følger med her for tips.. :p

Prøver å få henne til å leke litt selv, men det er ikke så mye som interesserer henne.. om hun får sitte og spise grus er hun lykkelig opptatt en stund.. :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Om vi er inne så leser vi bøker, hun er kjempe glad i bøker. Ellers så er hun flink til å leke alene (les, rote)
Om vi er ute så går vi litt tur, hun er vell som andre barn og skal smake på alt, små stein er best. Vi bruker også å plukke en rabarbra eller surgress til henne som hun går å knasker på ute, da er ikke stein så godt mer :p ellers så ser vi på fugler, blomster. Husker litt. Hun "plukker" blomster, dvs, river bare blomsten av og gir den til meg ♡

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Vi er hjemme og leker, på lekeplassen, på stranda, hos mamma osv. Nå er det jo alltid full rulle her da med flere barn. De synes sandkasser og sklier er morsomme. Og vann.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Hun elskeråvære ute å leke, spesiellt i sandkassa:) inneså herjer vi, leser eller hu tutler alene eller sammen med de to andre:) hun er veldig glad i å leke med storesøsknene:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Inne løper han rundt selv og leker/rydder/roter eller vi leser eller holder på med leker han trenger litt hjelp til som duplo/stabling :) Ute er vi på lekeplassene rundt her og sklir/leker i sanda/løper etter fugler :)
 
Inne så løper han rundt med en JIF-mopp, en bil han drar etter seg, gjerne en tomflaske osv.. han har begynt å skjønne prinsippe med å kaste ball til hverandre, det er kjekt.

Ellers tror jeg han er en typisk "ute-gutt" for han elsker å være ute, uansett vær :)
Da er det kosting, smake sand, alt som kan dras etter seg er gøy :p
 
Her også lekes det mye ute. Vi har lekeplass rett over gata, så blir en del sandkasseputling.
Hun er veldig glad i å leke der storebroren er, og så lenge han er hjemme kan hun styre rundt på gulvet alene.
Inne er det duplo, bamser, dukker og bøker som er mest poppis. Samt musikk og dansing :)
 
Her er han flink å leke, putter ting i leker, slår med baller, kjører biler, elsker ball, trille ball, går med gåstol. Har eldre søsken som gir han lite fred, så mye action her i huset. Elsker være ute, på stranden, badebasseng, lekeplass, sandkasse, disse. Bøker er også veldig gøy. Liker å være med rundt på ting, han er med overalt på alle ærend, inn og ut av bil, i vogn og han liker å kikke rundt. Liker å være på besøk, nye leker er stas. Elsker herjing..
 
Leker med ball. Broren. Elsker oppmerksomhet :p vi har endel leker med lyd. Vil helst være ute. Huske / trampoline . Og elsker å skli / klatre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er hu veldig flink til å leke sjøl. Men har skjønt prinsippet med putte-boks men ikke at sett er ulike hull ;) så det er en ting som hu kommer bort til meg med bøtta, ser undrende på meg og ryggerdeg inntil meg med ;) da må vi putte ♡ ellers er det litt lesing og ut å grave i grusen, klatre på sklia eller huske. Eller så triller vi tur til dyra rundt om kring her. Hu har også 3 søskenbarn i nabolaget, og elsker å leike med de (spesielt fettern, det er hennes favorittperson nr 1! Laaangt med glad for å se han enn meg... :p ). Hu har en skuff på kjøkkenet med ufarlig kjøkkenutstyr, og det får stort sett gjennomgå ila dagen. Finner lokket til saftmugga på terrassen etc :p haha
 
Back
Topp