Hva gjør dere på BV hvis......

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Dere føder før juli...? Nå fødes d jo fra både mai og juni å vi er bare i april... Kommer dere til å bytte forum eller fortsette å henge på juli?

Hadde følt meg skikkelig outsider et annet sted eg:confused: Er liksom her vi "hører" til føler jeg:):):) Hva tenker dere?

Jeg holder meg nok her jeg, ser jeg for meg :-)

Eg komme til å holde meg her :) men eg tror ikkje d e fare for at eg føde før juli :)

Om det skjer så flytter jeg ikke
Det er her jeg holder til :)

Eg vill fortsette og være her :)
Da eg ventet lillemor fikk eg i nov,og prøvde meg inne på det forumet... Men det ble ikkje det samme,fikk aldri respons på noe av det eg lurte på og postet så da tusslet eg over til desember igjen...

Blir værende har jo termin 1 august så hører egentlig ikke hjemme her nå, men trudde jeg hadde termin 23 juli..... Men ble forandret på oul, så da ble jeg værende her siden d var her jeg hadde begynt

Jeg blir her- det er her jeg trives og det er dere jeg etterhvert har lært litt å kjenne!

Blir værende her jeg også. Som du nevner så hadde jeg nok blitt en outsider på et annet forum..
Har det koselig med dere jeg :)

Jeg blir nok værende! :)

Jeg har holdt med både juni og juli. Fikk først termin 28.juni og så 1.juli. Har født både før og etter termin før. Får se hva jeg gjør når han er født :)

Back
Topp