Hva gjør dere på bryllupsdagen?

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Nå nærmer det seg ett års bryllupsdag her i heimen
Og lurer på om vi skal ut og spise, men er litt kjedelig [8D]

Tips?
Hva gjør dere?[:D]

Eh... vi glemte vår første bryllupsdag.....[&:][8D] Var på ferie i Danmark, og dagen gikk vekk i kjøring og styr.

vi har bryllupsdag på nyttårsaften så vi feirer det som vi pleide før på nyttårsaften med god middag og har venne rpå besøk[:D]

Vi har to-års bryllupsdag i dag faktisk [:D]

Skal ikke noe spesielt, spise god middag, kos oss, og i kveld drar mannen på jobb som vanlig.
Feirer litt mer til helga vi [;)]

Her skal vi spise en god middag, da skal vi blant annet lage desserten vi hadde i bryllupet. Så skal vi bare mimre, se filmen som en god kamerat av oss har lagt med film fra hele dagen. Så har jeg planer om å kjøpe billetter til en konsert han vil på, skaffe barnevakt og ta han med [:D]

Vi har 1 års bryllupsdag på søndagen(6.juni)
Vi skal feire storetuppas 4 års dag den dagen(hun er 4 i dag), samt gubbens 29 årsdag(han har bursdag på bryllupsdagen) og vi skal feire oss litt sammen med familie, slår sammen hele greia.
 Men nå på onsdag så tar gubben med seg både meg og jentene på tur med hurtigruten nordover, han skal på oppgraderingskurs på torsdag og fredag så vi tar det som en liten tur i samme slengen alle sammen. Hurtigruten nordover, hotellopphold oppi der og bil tur sørover igjen. Tror dette holder som en liten feiring av vårt første år som mann og kone.

Vi har vært ute og spist og tatt en tur på et show eller noe sånt.
Tatt en helaften. Blir rolig feiring på 3-års dagen var til sommeren for da er jeg fødeklar.

Var ute og spiste på 1 års bryllupsdagen [:D] da var Robin 3,5 mnd, så det var
deilig å finne på noe bare oss to!

Etter det har vi vel bare gratulert hverandre [&:]  Men vi hadde stor fest på 5 og 10 årsdagen!! Så vi ta
det igjen hvert 5 år [8D]  I år har vi 11 år på en lørdag, så da kan det nok hende vi gjør noe ut av det!

Back
Topp