Hva gjør DERE på arbeidstakerens fridag?? ;)

closetta

Flørter med forumet
Her jobbes det for full spreng i sola med et hus som skal klargjøres for salg i løpet av Mai mens malerene jobber på det nye huset...Fullstendig kaos!! :O

Har hatt en liten pause nå og må ut igjen...

Vi har hatt en liten husvask, og pyntet litt på terrassen. Så nytes dagen i hagen og på terrassen. Det er jo strålende vær her... :0)

her er d vinter...  3.cm nysnø tok knekken på all lyst jeg hadde til å vaske til vår. Så i dag har jeg vært på trening, og nå lages d gammeldags søndagsmiddag mens d stikkes babyteppe. Kvelden skal tilbringes på kafe med god venninne

På morningen i dag var jeg og guttungen en tur hos mamma og pappa, for å få hjelp til å sy opp finbuksa til småen. Etter det har vi vært i 85-års selskap til mannens mormor. Etter vi kom hjem har jeg ligget på sofaen mens guttene har vært ute og gjort klar til en kamerat kommer for å starte på verandaen vi skal bygge i morra. Nå sitter vi og koser oss med chips og dip og opptak av Once upon a time.

Ungene og jeg har hatt en avslappende innedag, og vært på besøk hos noen venner. Pappan i huset er på jobb, i helsevesenet er det ikke noen fridag 

Vi har hatt en fantastisk dag sammen med et vennepar.. Vært ute fra kl 10.00 og frem til leggetid.. Nydelig vær, skikkelig sommerstemning - LOVE IT!!

Vi har kost oss i hagen fra morgen til kveld:-) der vi har grillet sammen med familien og lekt masse i sandkassen. Her i stavanger har det vært nydelig sommervær, så vi fikk faktisk litt farge hele gjengen:-) kjenner at jeg er IKKE klar for jobb i morgen:-P

Jeg var på jobb.. Varetelling.. Frivillig da vel og merke :)
Så var det personalmøte på kvelden ...

Back
Topp