Hva gjør dere på akkurat nå?

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Selv sitter jeg på venterommet hos legen (ikke noe alvorlig).
Hører på sidemannens rockemusikk og en annens smatting! Kan virkelig ikke fordra de to tingene..

At folk må spille så høyt at alle hører skrikingen som dundrer ut av de små høyttalerne. Og kan ikke folk spise med munnen igjen?
Litt trøtt, litt hormonell, veldig varm! Ikke plag meg!! :P
Dagens syting.. ;)

Fra mobilen :-)

Selv sitter jeg på venterommet hos legen (ikke noe alvorlig).
Hører på sidemannens rockemusikk og en annens smatting! Kan virkelig ikke fordra de to tingene..

At folk må spille så høyt at alle hører skrikingen som dundrer ut av de små høyttalerne. Og kan ikke folk spise med munnen igjen?
Litt trøtt, litt hormonell, veldig varm! Ikke plag meg!! :p
Dagens syting.. ;)

Fra mobilen :)

Haha,dakar:P Men ja, enig og forstår deg godt:) Lykke til på timen:)
Akkurat nå ser jeg på vaskehjelpen vaske kjøkkenet:P

Gjør ikkje så veldig masse... Litt lat i dag...
Lagt sammen litt klær....
Klør i fingran etter å ordne kurv, seng og vogn :)
Trallala :)

Jeg har ligget med omgangen i to dager så nå ligger jeg paddeflat og gleder meg til gudmora til bebisen min kommer på besøk fra ålesund:D

Jeg har akkurat fått ryddet kjøkkenet, får svigerinnen til middag i dag. Skal nå ned i bhgen å hente snuppa :)

Sitti pal på verandaen til mamma. Kjekt med oppvartning når kroppen ikke vil noenting

slacker på sofaen, føler meg så utrolig sliten idag.. selv om jeg ikke har gjort noenting :P

Akkurat nå slacker vi inne :) Tordner som bare det og regner ute, så blir nok en deilig kosedag inne med film, øve litt på ting til skolen, bake boller etc. :)

Akkurat nå slacker vi inne :) Tordner som bare det og regner ute, så blir nok en deilig kosedag inne med film, øve litt på ting til skolen, bake boller etc. :)

Det tror jeg søren meg at jeg skal prøve meg på også ;) Bake.. ;) Hehe. Nå har jeg nettopp fått vasket leiligheten. Hang dynene ut vinduet på lufting, nå er de gjennomvåte! :( Lurt :P

Det tror jeg søren meg at jeg skal prøve meg på også ;) Bake.. ;) Hehe. Nå har jeg nettopp fått vasket leiligheten. Hang dynene ut vinduet på lufting, nå er de gjennomvåte! :( Lurt :P
Haha, kjempelurt! ;) Her var ikke guttungen interessert i å bake allikevel, så blir vafler i stedet for :p

Hele dagen har vært så utrolig slapp!! :/ Litt lei av å føle meg så sliten og tom og i mangel på søvn (selv om jeg sover egentlig nok).. Men kom oss heldigvis ut på en liten tur og fikk kost meg litt med ungene :) Nå sitter jeg i sofaen og nerder, samtidig som vi har besøk av broren min ;)

Akkurat nå ligg eg i badekare å nyt stillheta;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jag ligger i soffan och känner mej lite rastlös, men vet att jag har gott av att vila :) har haft syster och hennes pojkvän på besök idag, mysigt :)

Akkurat nå ligger jeg fortvilet på sofaen og lurer på hvor søvnen blir av når jeg får barn i og med at jeg plages allerede nå. Sambo snorker så fælt :-(

Slapper av litt med en kopp te etter en sen frokost ;) Sambo stikker ut på tur på sykkelen sammen med stefaren og en kompis, og Ovedie er hos bestemor.. Etter tekoppen blir det ut å male for min del.. Holder på å male huset og verandarekkverket er min oppgave så fram med kontorstolen og male ivei ;)

På "mobben"

Nettopp laga en liten porsjon pikekyss som prøve til pavlova kakelaging senere i dag.

Slapper av litt med en kopp te etter en sen frokost ;) Sambo stikker ut på tur på sykkelen sammen med stefaren og en kompis, og Ovedie er hos bestemor.. Etter tekoppen blir det ut å male for min del.. Holder på å male huset og verandarekkverket er min oppgave så fram med kontorstolen og male ivei ;)

På "mobben"

Går det fint å male hus altså? Trodde det var fyfy? Har klart å snike meg unna husmalingen her, men nå får jeg dårlig samvittighet.. :( ;)

Back
Topp