Hva gjør dere på akkurat NÅ?!

Spiser middagsrester fra i går mens jeg henger her. Snuppa har lagt seg nå og jeg skal sove litt så fort hun sovner[:D]

jeg går og smårydder litt...glaner samtidig litt på barnetv med kidsa + pc`n da...
skal på jobb om noen timer...gjesp..ikke klar for det

nettopp vært inne på nettbanken og sjekka hvor mye renter jeg hadde fått på sparepengene [:D][;)] er alene, så nå skal jeg snart sette på en film. kanskje hente litt middagsresten fra igår.

ORIGINAL: Årolilja

Spiser middagsrester fra i går mens jeg henger her. Snuppa har lagt seg nå og jeg skal sove litt så fort hun sovner[:D]

me too... ( bare gutta og ikke snuppa [8D])

På jooooobb... zzZZzz.. JIPPII! Gleder meg til jeg er færdi!! 4,5 timer igjenn.. BAAAH!! [&:]

Sitter her å surfer...
Skal snart manne meg opp til å ta vekk all julepynten.

Nettopp satt inn kalkuna i ovnen.. Sambo spiller på tv'n og jeg henger her..

Tar en siste titt innom bv før jeg skal gjøre husarbeid. Kanskje huleboeren min kan komme ut snart?[:D]

ungan holl på å pakke ut baggen etter julefeiringa (haha ja æ e treg) nu sa æ å då at di pakka ut a baggen så d e væl spredd overalt snart
sjøl sett æ hængslængt på sofan ikkje heilt i form (nei ingen fest eller alkohol som e skyld i d)

Sitter her i morgenkåpen og kvier meg over at jeg innen 10 min må gå å fore nærmere 50 hester 4 av dem er skadet og trenger behandling. Og så er det endel høner og en skokk med kaniner... ville helst gått å lagt meg igjen... hehe

jeg kom nettopp hjem[&:] så ligger i senga nå å får i meg varmen, og har kastet opp pluss halsbrann[&:] bare noe dritt ass[&:] staka samb løper runt her å lager meg te tvinger i meg mat rydder å vasker. skikkelig hus mor.
og lillemann som er i magen tar helt av.

Jeg har akkurat vært å gått en to timers tur i ulendt terreng, så nå skal jeg sitte med pc´n å kvile meg litt.

Sitter her på data'em og vurderer sterkt å hente meg noe taco rester fra i går [8D]

sitter her ensom og alene mens resten av huset sover[:)] Legger bilder over fra kameraet til pc'n.

sitter foran pc, lydløst tv ibakgrunnen, kaffi og appelsinjuice på bordet. Nettopp spist frokost [:)] mannen og mini ligger og sover... kongerøkelse som dufter godt i rommet, og masse stearinlys, koselig [:)]

Back
Topp