Jeg har også begynt å kjenne på at det ble litt mye sofasitting de siste dagene, og turgåing kan være litt kjedelig aleine, spesielt om været ikke er noe særlig fint. Så jeg har begynt å gå på småtroll som arrangeres via frivillighetssentralen, det er fra 10-12 to ganger i uka og så er det noe liknende på bedehuset en gang i uka

Det var sååå herlig å komme seg ut å møte nye folk, og jenta mi likte det også, i dag var hun lys våken og kikket rundt seg med store øyne

Jeg har også ei venninne som er hjemme med baby i samme alder som jenta mi, så vi sørger også for å treffes nå og da
Anbefaler å sjekke ut om det finnes noe liknende tilbud i nærheten av deg, kanskje spørre på helsestasjonen? Hos oss henger det lapper der med ulike tilbud for mor og barn

Eller kanskje du er heldig å har åpen barnehage i nærheten?
Ellers så tror jeg ikke du skal være redd for at jenta de sover for mye om du triller tur. De sier jo at lite søvn på dagen kan ha motsatt effekt på natta i forhold til hva en tenker. Min erfaring vertfall at eldste jenta mi våkna av seg selv etter hvert selv om hun egentlig sov utolig godt i vogna (da er det snakk om at jeg gikk turer på nærmere 2 timer, gjerne flere ganger om dagen)