Hva gjør dere om dagene, jenter?

Sweetheart85

Elsker forumet
Kom på enda en fin fellestråd! Hehe..
Hva gjør dere om dagene? Noe som er rutine ennå?

Jeg er bare nysgjerrig altså[:D]

Følger med på denne jeg... kanskje jeg får noen ideer for hva jeg kan finne på... for jeg bare kjeder meg. idag har jeg vaska leiligheten

Vi er for det meste hjemme og koser oss.. Vi ligger på sofaen og leser bok, leker under babygymmen, øver på å holde hodet, triller tur.. En gang iblant besøker vi noen :) Samme hver dag nesten, og jeg kooooser meg[:D]

ORIGINAL: Tihii89

Vi er for det meste hjemme og koser oss.. Vi ligger på sofaen og leser bok, leker under babygymmen, øver på å holde hodet, triller tur.. En gang iblant besøker vi noen :) Samme hver dag nesten, og jeg kooooser meg[:D]

Legger til: litt byturer og cafe....

er ute på tur hver dag så sant det ikke er for kaldt. Hver tirsdag og fredag trener jeg på morningen. Så er det jo barseltreff, cafetur, skravle med venninder. Onsdga kveld er det babysvømming for tiden.
ja.. kos kos og atter kos!
herlig

dagene går til å underholde storesøster og lillebror.. de vil begge ha myyye oppmerksomhet...

når sambo har fri drar vi til byen, besøker noen eller bare koser oss hjemme[:)]

ORIGINAL: Glapia.

Vi ligger på sofaen og leser bok, leker under babygymmen, øver på å holde hodet, triller tur.. barseltreff..

Samt babysvømming, babysang/massasje og husbygging [:D] Dagene går så altfor fort!

ORIGINAL: Glapia.

ORIGINAL: Tihii89

Samme her [:)]

Her er det noe nesten hver dag:
Mandag: Er på besøk hos oldeforeldrene hennes.
Tirsdag: Vi er 3 jenter med babyer som er født i september, vi møtes hver tirsdag kl 11. Strikker, drikker te, spiser litt, prater og koser oss med ungene.
Onsdag: Babytreff
Torsdag: ny-mor trening
Fredag: ikke noe fast avtale.

Eneste faste er: trening eller trilling kl 11.00 hver dag, svømming hver søndag kl 11 eller 12.00,
og venninne besøk hver tirsdags kveld...
Ellers blir ting spredt litt rundt løpet av dagen...
Leke, se tv, stell, synge, besøke, husarbeid, oppussing, osv...

Back
Topp