Hva gjør dere om dagen ?

Fitness

Forelsket i forumet
Her er vi egentlig mest hjemme. Denne gangen kjenner jeg ingen som er i permisjon. Har ei venninne med termin i slutten av februar neste år, men jeg begynner i jobb igjen i mars så det blir nok ikke mye tid sammen ;-)

Vi går masse turer, slapper av hjemme og så er jeg og trener på treningssenteret minimum 2 ganger i uka. Da er lillemor i barneparken. Ellers blir det litt shopping (dyrt å være hjemme i permisjon gitt ;-)
 
Nei hva gjør vi egentlig? Aner ikke, dagen går så fort! Men det blir jo leking på babygymmen, vi ser tv serier sammen på pc, vi møter andre mødre. Formen min er elendig så det blir alt for få turer ut, noe jeg håper vil endre seg.
 
Ja, det var det...Det skjer egentlig ikke så mye her heller! Men akkurat nå så holder vi på å pakker, skal flytte ut på landet så ungene får et større området å boltre seg på:-) Ellers så treffer vi andre mødre på barseltreffet, ser tv og ligger på gulvet å leker:-)
 
siden prinsen har lakenskrekk så går og går og går vi ute så han skal få litt søvn.... litt lei av å trille nå kjenner jeg! heldigvis jobber jeg 50 % så jeg kan nyte de dagene jeg er hjemme mer.
 
Ikle så mye, går mye av dagen til mating,soving og oppmerksomhet hehe... Ellers går vi mye turer. Men dæven det er dyrt å gå hjemme...blir en del turer til byen....og finne massssse nydelig ting til prinsen hehe...jeg kjøper nå mer klær til han en meg.... Elsker å shoppe ting og klær til han .;))
 
mandag, onsdag og torsdag er vi i åpen bhg, tirsdager er vi på babykino eller treff hos andre og fredager vasker jeg eller er hos en venninne :) fuuult skjema her så kjeder meg ikke 
 
Føler vi har fullt opp om dagene...denne ganger har jeg flere venninner som også har fått babyer, så blir litt besøk og kafé gåing :) har også barseltreff med en barselgruppe fra helsestasjonen en gang i uken.....babysvømming blir det og av og til. Nyter de dagene vi bare er hjemme og ikke har noen planer....da leker vi masse på gulvet, triller tur og koser oss :D
 
Her går dagen i at lillemann våkner til i 8 tiden, så henter jeg han til vår seng, så vi våkner til i storsenga. Der kan vi ligge å sjabbe å kose oss en stund før vi står opp. Etter at vi har spist begge 2, stelt oss og kost oss litt så begynner lillemann å bli klar for en blund. Så da tar jeg med lillemann og hund ut for tur på ca 1 time, så sover han oftest 2 timer til etterpå. Da nyter jeg tiden med å kose meg med mat, pjuske litt inne, trene med hunden, se litt tv. Når lillemann våkner igjen er det tid for mat og masse kos og lek :D  En dag i uken prøver vi å komme oss på babysvømming. Så langt har vi hatt hele bassenget for oss selv når vi har vært der.  Vi flyttet hit i fjor, og kjenner ingen som har små barn... men men.. :)
 
Back
Topp