Hva gjør dere når det nærmer seg termin?

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Har hatt en uke med permisjon og diverse ærend både hit og dit. Med alle som har født her så langt og noen også med raske fødsler så begynner jeg å innse at det kan være greit å være litt forberedt på at det kan skje når som helst, ha bag'en klar bl.a, litt instrukser og mat klart til bestefar som skal passe datteren vår osv.
Men så har jeg også begynt å tenke at jeg kanskje ikke burde dra så langt avgårde, men holde meg ganske nære hjemme.
Hva gjør dere andre?

Jeg har holdt meg mye i nærheten av hjemmet. Bare små turer hit og dit. Har vært avhengig av å hvile mye. Så det er mest det som det går i. Mye tv. Gjør litt her hjemme, om formen er okej. :-)

Med en uke til konfirmasjon og to uker til termin har jeg nok å gjøre [emoji85]
Men tar det likevel med ro enn så lenge.
Samtidig holder vi på med litt oppussing og småting som skal gjøres her hjemme.
Bekkenet er stort sett litt kranglete nå og jeg har vonde og kraftige kynnere til tider, så ting tar tid. Men vi kommer vel i mål til slutt.

Tenker at ting tar den tid det tar og baby kommer når han kommer.
Stresser ikke med noe. Storesøster blir konfirmert uansett hva som skjer. Og alle rundt oss er forberedt på å kanskje måtte ta over noen oppgaver [emoji1362][emoji846]

Holder meg i området her. Eneste jeg gjør utenfor huset er å få ungen til/fra barnehagen, dra på behandlinger/jm og en og annen shoppetur.
Ellers suller jeg hjemme med å holde huset i nogenlunde stand og gjøre stua babyklart!

Jeg holder meg i nærheten av hjemme, men mest fordi formen nå ikke tillater å dra så langt. Reiser i tillegg kollektivt overalt, så bruker litt tid på å komme meg forskjellige plasser. Bor heldigvis ganske sentralt, så hvis jeg trenger noe er det rett i nærheten :)

Er stort sett hjemme, men går også turer med hunden. Bagen er delvis pakket og helsekortet ligger i bilen:) Ellers ordner jeg litt huset og shopper/handler når formen tillater det. Blir visst mest sofaen om dagen. Sørger også for å ha strøm på mobilen og at den er i nærheten hele tiden:)

Reiser rundt i byen (kollektivt) etter ønske/behov, bla ukentlig gravidtrening i basseng. Har ikke med helsekortet. Om noe skulle skje plutselig er mannen hjemme og kan ta med seg helsekort og fødebag og møte meg på sykehuset, ellers når eg hjem og alt ordner seg.
Begrenser seg litt selv hvor mye eg orker - ubehagelige kynnere når eg går mer enn 50 meter, så da går det plutselig veldig tregt....
Mye tv og strikking om dagen, genser til meg selv før eg er ferdig med vognteppet.....lenge leve optimisten som tror ho skal bli ferdig med alt! :p (4 uker igjen til termin i dag da, så mye som kan bli ferdig på den tida).

Back
Topp