Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo helt supert, vi har ingen slekt her... kjenner at jeg savner det ekstra mye etter vi fikk barn.Søstra mi skal komme hit og passe han (Tror vi xsmile8) Har halve slekta boende rundt her, så det ordner seg nok
Akkurat det er det jeg også håper på, men ser bare for meg at det skjer om natta... Blir spennende Kjenner jeg har begynt å glede meg Håper på samtale på sykehuset før jul, så jeg får skrevet ønskeliste til fødselenVi har svigers på samme plass, så det er vel nærliggende at det blir de som stepper inn. Hvis ikke bor mine foreldre rett ved sykehuset. Jeg håper jeg føder på dagtid slik at vi kan levere gutten i barnehagen først, dra og føde og så kan vi si fra om at vi er på sykehuset når vi trenger at han må hentes Jeg vil ikke at noen skal vite at vi er der..
Akkurat det er det jeg også håper på, men ser bare for meg at det skjer om natta... Blir spennende Kjenner jeg har begynt å glede meg Håper på samtale på sykehuset før jul, så jeg får skrevet ønskeliste til fødselen
Ja, om jeg ikke får gjort det på sykehuset, sender jeg et brev.. Men vil helst skrive det i samarbeid med en jordmor eller lege på sykehuset, sånn at jeg får forklart hva jeg mener og hvorfor.. Skal jeg skrive alt det i et brev er jeg redd det blir så mange sider at de ikke gidder å lese det ;PForrige gang dro vi inn klokka 5 på nattmorningen, men da dro jeg før jeg kjente så veldig mye. Jeg ville at de skulle stoppe fødselen.. Det gjorde de jo ikke så sent i svangerskapet. Så denne gangen kommer jeg til å vente litt til. Samme tidsskjema som sist kan altså fungere, dra inn på morgenen, babyen ute halv to og så kan vi ringe til alle
Men du kan jo skrive ønskeliste uten å være på sykehuset? Det har jeg gjort, skal sende den inn sammen med registreringsskjemaet.
Ja, om jeg ikke får gjort det på sykehuset, sender jeg et brev.. Men vil helst skrive det i samarbeid med en jordmor eller lege på sykehuset, sånn at jeg får forklart hva jeg mener og hvorfor.. Skal jeg skrive alt det i et brev er jeg redd det blir så mange sider at de ikke gidder å lese det ;P
Hihi Sikkert lurt Jeg tenker at hvis jeg skriver brev så blir det nok llangt, men da kan jeg skrive en liten oppsummering på slutten eller en liste i stikkordform som kan brukes når det står på som verst under fødselen og ingen har tid til å lete etter info i et langt brevJeg har skrevet to a4-sider og jeg er ikke sikker på at jeg er helt ferdig... Men satser på at jeg kan utbrodere litt i starten, før jeg faller bort fra denne verden
Hihi Sikkert lurt Jeg tenker at hvis jeg skriver brev så blir det nok llangt, men da kan jeg skrive en liten oppsummering på slutten eller en liste i stikkordform som kan brukes når det står på som verst under fødselen og ingen har tid til å lete etter info i et langt brev
Lurt! Også er vi sikkert ikke så langt borte at ikke vi greier å forklare hvordan vi vil ha det Vi kommer til å være fødedronningerJeg har utbrodert litt, men det meste er i stikkordsform. Har tenkt å utheve stikkordene og lage de større, slik at det skal bli lettere for jordmor å lese det underveis hvis hun er usikker.
Lurt! Også er vi sikkert ikke så langt borte at ikke vi greier å forklare hvordan vi vil ha det Vi kommer til å være fødedronninger