Hva gjør dere med sprøytene?

Stargazer

Betatt av forumet
Trodde brukte sprøyter skulle leveres på apoteket men de ville ikke ta imot. Syns det er rart å skulle kaste de i restavfallet.

d98f235fb19aeb66e7d65d44d9675355.jpg

De skal pakkes godt inn og legges i restavfall. Jeg har puttet alle mine i tomme 1.5l colaflasker og skrudd på kork. Litt rart, enig det. Men restavfall blir jo brent og evt smittefare blir jo borte, og spissene smelter kanskje?

Tidligere så har jeg levert inn. Men sist så tok de i mot men sa at jeg bare kunne kaste det selv rett i restavfall. Det var vist det samme de gjorde. Er bare medisiner de ønsket å ha inn så de kan kaste det forsvarlig.

Trodde brukte sprøyter skulle leveres på apoteket men de ville ikke ta imot. Syns det er rart å skulle kaste de i restavfallet.

d98f235fb19aeb66e7d65d44d9675355.jpg
Er dette etter ett forsøk?

Hilsen førstegangs-ivfer:wideyed:

Sprøyte pennene har jeg hele tiden kastet rett i restavfallet. De har jo ingen sprøytespiss på seg. Har også fundert på hva jeg skal gjøre med resten, men da blir det brusflasker her også [emoji4]

Hva er de gule sprøytene? Blodfortynnende kanskje?

Sprøyte pennene har jeg hele tiden kastet rett i restavfallet. De har jo ingen sprøytespiss på seg. Har også fundert på hva jeg skal gjøre med resten, men da blir det brusflasker her også [emoji4]

Hva er de gule sprøytene? Blodfortynnende kanskje?

Stemmer :) Det er Klexane

Jeg har to fulle brusflasker med tomme sprøyter[emoji12] Så de kan kastes i restavfall?

Alt som kan knuse eller som har nål skal pakkes forsvarlig (feks brusflaske) og kastes i restavfall. Medisiner skal leveres inn på apoteket.

Ser nesten ut som om det er klexane det gikk det gikk mest av. Men så skiller jo den gulfargen seg litt ut da [emoji28]

Ligger en del fra Menopur under ;) Men ja, det gikk mye Klexane da jeg måtte ta de fra første dag med stimulering til test dato og nå på siste forsøk til 7+0.

Er ikke under assistert befruktning, men må gå på Klexane-sprøyter. Fikk beskjed på legekontoret at jeg kunne ha dem på en tom rengjøringsmiddel-flaske (hardplast) og levere på legekontoret av og til [emoji4]

Back
Topp