Hva gjør dere med pepperkakehuset?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Spiser det eller kaster det?

Var på besøk hos noen i fjor som holdt på å knuse det.. Men det gikk rett i bosset. Ville ikke spise det når det hadde stått ute så lenge.. Men jeg er nå sikker på at vi knuste og spiste når vi var små :p

Knuser og spiser! !!! :D

Spiser det med pynt på. Dvs mannen og vesla gjør det. Byr meg litt i mot. :p

Knuser og spiser!:) plukker stort sett av snopet og resten (mesteparten ) går i boss :p

Litt støv skader ikke :D

Spiser det :D

Hihi, eneste måten vi får det til å sitte ordentlig sammen på :-P

Men nå er det krise, for vet ikke hvor limpistolen er :-o
De har billige på clas ohlson eller søstrene grene! :D
Tror jammen jeg skal foreslå det. Blir alltid så sur på det sukkeret som stivner for fort. For noen år siden så solgte de ferdig monterte pepperkakehus og kirker i mange varianter på bakeriet her i byen, klar til pynting. Ikke gjort det de siste årene, men tenkte jeg skulle legge inn ønske til sjefen. Var helt genialt!

De har billige på clas ohlson eller søstrene grene! :D
Tror jammen jeg skal foreslå det. Blir alltid så sur på det sukkeret som stivner for fort. For noen år siden så solgte de ferdig monterte pepperkakehus og kirker i mange varianter på bakeriet her i byen, klar til pynting. Ikke gjort det de siste årene, men tenkte jeg skulle legge inn ønske til sjefen. Var helt genialt!
Ja jeg vet, men er bare det at jeg tror vi har et par :-P
Kan ikke kjøpe ny hvert år liksom :-P

Ja vi også krangla med sukkeret, og fant ut at limpistol gjorde susen :-P

Ferdige hus hørtes genialt ut ja :-D

Ja jeg vet, men er bare det at jeg tror vi har et par :-P
Kan ikke kjøpe ny hvert år liksom :-P

Ja vi også krangla med sukkeret, og fant ut at limpistol gjorde susen :-P

Ferdige hus hørtes genialt ut ja :-D
Haha, kjøpe ny limpistol hver gang dere kjøper hus. :p
Ja, forstår ikke hvorfor de ikke seøger dem lengre. Skal jammen begynne å mase. Var virkelig verdt de snaue 200 kr de kosta. :p

Haha, kjøpe ny limpistol hver gang dere kjøper hus. :p
Ja, forstår ikke hvorfor de ikke seøger dem lengre. Skal jammen begynne å mase. Var virkelig verdt de snaue 200 kr de kosta. :p
Da blir det mange pistoler etterhvert :-P
Får lete litt i morgen da jeg er hjemme med syk storebror ;-)

Da blir det mange pistoler etterhvert :-P
Får lete litt i morgen da jeg er hjemme med syk storebror ;-)
Om det btw var du som leita etter torbjørn egnee sengesettet til juniordyne? Isåfall hadde de mange på bohus, dersom du ikke har shekka der. :)

Tja i år har vi ikke pepperkakehus men sjokoladekjeks hus ;-)
Er mer porøst enn pepperkaker og er pyntet i rosa glasur :-P er redd det ikke overlever jula for snuppa er helt vill i den rosa glasuren og prøver å pirke den av nesten hele tiden, overlever den så blir den spist :-)

Vel, her bruker jeg limpistol når jeg setter det sammen og lim er visst ikke så bra, så det kastes :P

Back
Topp