Hva gjør dere med pakkekalender - hos bf

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hva gjør dere med pakkegavene i kalenderen de dagene barnet ditt er hos pappaen sin?

Sender du med de aktuelle pakkene.. eller får h*n alle før h*n drar.. eller når h*n kommer hjem igjen?

eller`?[:)]

dette har jeg også grubla litt på.. foreløpig så har jeg bare latt de henge her, og sagt til mini at han skal få pakke opp 3 når han kommer til mamma igjen. men, det er jo en ide og sende de med også.. her er kommunikasjonen så dårlig at jeg ikke vet om bf har kalender til mini hos seg engang, og han er en type som kan ta det som et personlig nederlag om jeg sender dem med, så derfor har de blitt hengende her foreløpig. :)

Dårlig kommunikasjon hos deg og ja.. hehe.. ;)

Blitt litt bedre her.. men ikke snakket om kalender enda.. tror ikke han har noen til henne hos seg..

10åringen min er 14 dager hos meg- 14dager bf- 1uke hos meg- 1uke bf-14 dager hos meg igjen....
han åpner noen ekstra før han drar og åpner resten når han kommer tilbake til meg. han har kalednder hos faren også,vet ikke åssen. den blir heller ikke sendt med til meg

ORIGINAL: shmack

Hun får bare pakkekalender for de dagene hun er her..

Sånn er det her også.
Kjøper ikke gaver til de dagene de ikke er hjemme [:)]

Jenta mi har sånn kjøpekalender med små ting i og hun får heller åpne når hun kommer hjem igjen.

Hun har både her og hos bf (eller farmor som lager, for hun gjør alt [:-]).... så hun får gavene fra meg når hun kommer hjem fra pappahelg..

N skal til pappaen i helgen og frem til mandag morgen. Da sender jeg med pakkene for lørdag og søndag, også får han mandag etter bhg på mandag. Nicholas skal selvøflgelig få en pakke hver dag selv om jeg og pappaen ikke bor sammen.

Dette året må hun dele med de tre andre her i huset fordi jeg ikke gidder eller har råd til å lage 4 pakkekalendere. De har en sjokoladekalender hver, så de luken åpner hun når hun kommer hjem, samme med pakkene som event er hennes.

I fjor hadde hun en egen, og da hadde jeg bare gaver til de dagene hun var hos meg pluss noen ekstra i tilfelle. var mye tull med samværet på den tiden. Jeg sendte ikke med noen til bf.

Her har guttene pakkekalender som de åpner hos meg.... fikk spm i dag fra samboeren til bf om jeg kunne sende med pakkene til guttene... da har hun ordnet pakkekalener til gutten sin,men ikke kjøpt noe til de to som kommer å skal besøke pappaen sin.. Syntes det ble feil at jeg skal ordne med pakker som guttene skal ta med seg dit.. Synes bf og samboer burde ha tenkt på at får den ene i huset pakkekalender så burde de ordne til de to minste også.. kjøpte med noe smått til guttene så de ikke må sitte og se på at gutten til samboeren til pappa får pakke men ikke de. Men ga klar beskjed om at det jeg hadde kjøpt skulle være med hjem på søndag. Liker ikke dette med at jeg kjøper til mitt barn men ikke til dine... bor man sammen og har barn fra før så heter det våre barn og bør behandles likt.. og få på lik linje.. vertfall når alle er sammen i helgene.. hva hadde 4 ekstra pakker kostet.. jeg har kjøpt noen småting jeg har på lur viss det skulle komme noen på overnatting,synes ikke at de skal se på at mine åpner pakke og spiser godteri og de ikke skal få..

Her får han åpne når han kommer tilbake fra bf. Bf får ordne med kalender for sine barn når de er hos han..

ORIGINAL: alene27

Her har guttene pakkekalender som de åpner hos meg.... fikk spm i dag fra samboeren til bf om jeg kunne sende med pakkene til guttene... da har hun ordnet pakkekalener til gutten sin,men ikke kjøpt noe til de to som kommer å skal besøke pappaen sin.. Syntes det ble feil at jeg skal ordne med pakker som guttene skal ta med seg dit.. Synes bf og samboer burde ha tenkt på at får den ene i huset pakkekalender så burde de ordne til de to minste også.. kjøpte med noe smått til guttene så de ikke må sitte og se på at gutten til samboeren til pappa får pakke men ikke de. Men ga klar beskjed om at det jeg hadde kjøpt skulle være med hjem på søndag. Liker ikke dette med at jeg kjøper til mitt barn men ikke til dine... bor man sammen og har barn fra før så heter det våre barn og bør behandles likt.. og få på lik linje.. vertfall når alle er sammen i helgene.. hva hadde 4 ekstra pakker kostet.. jeg har kjøpt noen småting jeg har på lur viss det skulle komme noen på overnatting,synes ikke at de skal se på at mine åpner pakke og spiser godteri og de ikke skal få..

Uff, fikk helt vondt inni meg... Utrolig stygt! [&o]
At hun som voksen ikke tenker lenger enn det er utrolig leit.. Hva om du ikke hadde kjøpt med da? Skulle de sittet å sett på? [:'(]

Her sender jeg ikke med pakkene til pappaen, men hun er 2 år og forventer det heller ikke enda..
Men tenker å sende med neste gang, enig i at hun skal få pakker hver dag selv om pappaen og jeg har valgt å ikke bo sammen.. [:)]

Back
Topp