Hva gjør dere med juletreet (Ok, dere som ikke har i plast ;-P)

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Hva gjør dere med juletreet når julen er over.
Bare for å presisere meg selv [8D][8D]
De som ikke har plast...

bra spørsmål- vi har ingen anelse [8D] Hjemme hos mine foreldre ligger det på terrassen veeeeldig lenge [:-] Men i mangel på terrasse og hage må vi kanskje kutte det opp og kaste det i bosset?? [8|] I don't know [X(]

Da pakker vi det ned i posen sin og venter på  neste jul så vi kan ta det fram igjen[:D]

Jepp vi har plast tre[:D][8D]

ORIGINAL: Tvilling74

Da pakker vi det ned i posen sin og venter på  neste jul så vi kan ta det fram igjen[:D]

¨

Sign[;)]

ORIGINAL: Tvilling74

Pælmer det ut 1. nyttårsdag [:D] for så å la det stå på terrasen i et uvisst antall uker (få av de fleste granbara så vi slipper å få de i bilen hvis vi kjører det på dynga) før vi hiver det i skråningen hvor vi tømmer gress om sommeren [:)]

pakker det sammen å setter det i en kasse på boden, veldig greit...

Setter dett rett utenfor døre, og på magisk vis er det borte dagen etterpå[:D] (Har en fantastisk huseier[:)])

Her blir det henta av noen som kjører rundt og samler inn trær[:)]

Her blir gamle juletrær henta av søplebilen[:)]
Bare setter de ut et par uker etter nyttår trur jeg det er, og så kommer de og henter de.

Har en kompostgrop[:)]

ORIGINAL: mamma050308

Klipper av greiner og sager opp stammen - putter det i peisen og varmer oss på det.

vi brenner det sikkert i peisen

Back
Topp