Hva gjør dere med hodepinen?

Ja riktig! Det samme sa lege og jeg leste det i pakningsvedlegget. Tar heldigvis ikke mye av de bare når det er krise og behov, og håper virkelig ikke det skal vare helt frem til termin :arghh:

Nei gudameg, håper du slipper å ha disse plagene så lenge! ❤️

Sniker innom[emoji4] har testet svakt positivt på to tester men fikk neg på digital...så vet ikke enda om jeg er gravid[emoji849] men, så kom jeg over denne tråden, og jeg har altså hatt hodepine nå siden søndag[emoji15] er ikke plaget med det ellers, og begynner å lure på om det kan være tegn på at jeg bør ta en test til? Er det et vanlig symptom (eller plage)?

Sniker innom[emoji4] har testet svakt positivt på to tester men fikk neg på digital...så vet ikke enda om jeg er gravid[emoji849] men, så kom jeg over denne tråden, og jeg har altså hatt hodepine nå siden søndag[emoji15] er ikke plaget med det ellers, og begynner å lure på om det kan være tegn på at jeg bør ta en test til? Er det et vanlig symptom (eller plage)?
Det vet jeg ikke,er 10+1 og har ikke fått det før nå....

Nyter hodepinen nå... mest lyst til å legge meg for natta.. men det er for tidlig :grumpy:

Gleder meg til den heftige følelsen av hangover går over i mer energi og glede:bored:

Nyter hodepinen nå... mest lyst til å legge meg for natta.. men det er for tidlig :grumpy:

Gleder meg til den heftige følelsen av hangover går over i mer energi og glede:bored:
Åååå DET er det det minner om!!! En saftig hangover!! Bare ELSKER å våkne sånn ... æsj altså. Gleder meg så til 2 trimester!!!

Off håper jeg slipper unna migrene iløpet av svangerskapet, det er det verste som finnes. Uten tabletter er det eneste som hjelper her er å gjemme seg inne på et mørkt rom, under dyna og bare håpe det går fort over:(

Back
Topp