Hva gjør dere med de små hvis dere skal være ute?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Her er det rundt 17 grader, sol og vind.. Kjenner at jeg holder meg inne utenom trilleturer fordi jeg ikke vil utsette henne for sola, er usikker på påkledning, vind osv...

Noen gode tips?
 
Holder han i skyggen eller i vogna :) Bruker solbriller og kler på etter været. Har tepper og dyne med hvis det skulle bli litt kaldt og han sitter på fanget :) Her på Trøndelagskysten er vinden en luring, så jeg pakker med alt hvis vi skal på tur :p
 
Men liker de små å ligge i vogn når de er våken da? Snuppa her er vant til å ligge på gulvet og få brukt kroppen litt, så ikke interessert i å ligge i vogna hvis hun er våken..
 
Blir bedre når det blir skikkelig sommertemp liksom.. Men må få kjøpt uv telt altså
 
Ligger i vognen eller sitter i meitai. Tenker å kjøpe en solskjerm til vognen. Han liker godt å ligge på magen i vognen, men da trenger jeg skjerm nå som solen endelig har kommet!
 
Ligger i vognen eller sitter i meitai. Tenker å kjøpe en solskjerm til vognen. Han liker godt å ligge på magen i vognen, men da trenger jeg skjerm nå som solen endelig har kommet!
Ja hvis vi er ute og rører oss så går det greit for da sitter hun i bæresele her også! Men vogna blir litt for liten plass for ei som snurrer rundt alle veier og til stadighet kommer seg langt utpå gulvet hvis jeg går på do o.l :p hadde vært perfekt å kunne legge henne på bakken men da blir jeg usikker på hvor, bekledning ++
 
Jeg tenker skygge, masse tepper og et eller annet som hindrer ho i å fly alle veier:)
 
Jeg kjøpte UV-telt i dag :) Aldri prøvd det før, men tenker det kan bli gull verdt i sommer. Min lille snuppe overrasket oss alle med å være en skikkelig rødtopp attpåtil, så da må vi vel være ekstra obs på at hun kommer til å ha lys og sart hud :)
 
Jeg er veldig usikker selv jeg. Her har det vært 24 grader i dag så det har blitt mye trilling med vogn for å få vært litt ute. Men hvis hun ikke sover så blir hun utrolig utålmodig oppi der :/ Vi må få kjøpt oss en stor parasoll til terrassen, for der er det ganske vindstille og solen står rett på. Så der blir det fint å være etterhvert! :D
Er solskjerm til vogn noe universalt? Merker at vi trenger et eller annet vi også, men synes ikke paraply er noe pent :p
 
Ja hvis vi er ute og rører oss så går det greit for da sitter hun i bæresele her også! Men vogna blir litt for liten plass for ei som snurrer rundt alle veier og til stadighet kommer seg langt utpå gulvet hvis jeg går på do o.l :p hadde vært perfekt å kunne legge henne på bakken men da blir jeg usikker på hvor, bekledning ++
Å ja.. Vi var ute i dag. Satt i skyggen på et teppe. Hadde på han for mye klær (body og tynn bukse), men sånn som det var i dag med 25 grader hadde det holdt med t-skjorte og shorts. Hjemme ligger han under uv-teltet sitt i bare bleie.
 
Jeg er veldig usikker selv jeg. Her har det vært 24 grader i dag så det har blitt mye trilling med vogn for å få vært litt ute. Men hvis hun ikke sover så blir hun utrolig utålmodig oppi der :/ Vi må få kjøpt oss en stor parasoll til terrassen, for der er det ganske vindstille og solen står rett på. Så der blir det fint å være etterhvert! :D
Er solskjerm til vogn noe universalt? Merker at vi trenger et eller annet vi også, men synes ikke paraply er noe pent :p
Tinkafu sin er universell :)
 
Tinkafu sin er universell :)
Tok den helt ut i dag jeg. Bestilte sportsdelen til vognen og slo til med et tekstilsett i rosa :p Det har solskjerm som kan trekkes helt ned til fotbøylen, så da slipper jeg paraply :D
 
Back
Topp