Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har tatt vare på de 3 han har fått til nå får meg ikke til å kaste de! :O tenkte kanskje å putte de inn i en perm sammen med andre ting han lager eller tegner
Jeg har tatt vare på de. Har en stor boks (Søstrene Grene) der jeg lagrer ting hun har med seg hjem fra barnehagen (tegninger, ting hun har laget, bursdagskroner).
Har kastet en som ble brukt opp, har lagt noen på loftet nå. Rommene her i huset er små, og det gjorde seg å få de ut av veien men hvor lenge de bli liggende på loftet er uvisst... De bli jo ikke brukt igjen, og det er grenser for for interessant det er å se på krone med klistremerker, navn og et tall?
Den siste står på hylla, de andre aner jeg ikke hvor er. Nå skal det sies at barnehagen ikke har vært den "flinkeste" på kroner, og da er det liksom ikke like stas å ta vare på de heller.
Han har fått tre stykker og får en nå i Januar. Alle sammen er hele og pene siden han aldri har brukt dem. Han elsker å se på dem og snakke om dem. Så de står oppå en kommode og der får de bli til han er lei. Når det skjer kommer jeg til å putte dem i permen hans med tegninger
Som tidligere barnehageansatt som samvittighetsfullt lagde godt og vel 150 personlig tilpassede bursdagskroner i løpet av sin karriere, vil jeg bare si til de som tar vare på kronene: takk! Jeg la faktisk en del sjel i de kronene Det er foreldrenes fordømte plikt å la barna få hive kronene selv, først i voksen alder når de finner skrotet i en eske med navnet sitt på og årstallene de gikk i barnehagen... Vil at barna skal huske hun snille tanta i barnehagen, som alltid var dekket av glitterstøv og hadde små marihøneklistremerker i håret.