Hva gjør dere med bildene?

Tiger2017

Elsker forumet
Januar 2017
Hva gjør dere med bildene som dere tar av miniene? Bare støver de ned inne på harddisken/mobilen? Eller gjør dere noe mer gøy utav det?

Vurderer selv å lage fotobøker [emoji14] for øyeblikket så har jeg en del bilder ute på en blogg (som krever passord for å se postene) som vises til nær familienog venner :)

Printer ut og lager godt, gammeldags fotoalbum. Limer inn og skriver til pynter med klistremerker osv. :)

Setter inn i babyjournalen hennes, gir vekk til besteforeldre, lagde bordkort til dåpen :)

De ligger på mobilen [emoji85]Lyst til å lage fotoalbum, men når skal jeg rekke det?

Jeg har tenkt å lage fotoalbum, men ikke noe fancy (det har jeg ikke tid eller inspirasjon til). Vil bare ha bildene i fysisk format også. Har helt noia for å miste bildene, selv om de ligger sikkerhetskopiert i Dropbox. Skal dra fram det gamle speilreflekskameraet mitt en av dagene og prøve meg på litt ordentlige portrettbilder (kan bli interessant, er mer en natur-/dyrefotograf [emoji12]).

Fremkaller bilder ca 4 ganger i året, holder på med scrapbook til eldste og skal straks begynne på til lillesnuppa også [emoji2]

Planen er å fremkalle å lime inn i album. Her fremkalte jeg bilder frem til 1 års dagen til storebror. Han er 2 år og 3 mnd ca nå så mye som mangler xD tiden strekker ikke til

De "støver ned" på telefon og kamera :( Overførte til dropbox forrige dagen for å ha en backup, men jeg har verken tid eller fantasi til å lage fotobøker eller album som jeg gjerne skulle. Heller ikke noe godt redigeringsprogram på pc'en. Liker å kutte til, fjerne unødvendig støy i bildet og slikt før jeg evt. fremkaller. Når får man tid til å dille med slikt igjen tro??

De "støver ned" på telefon og kamera :( Overførte til dropbox forrige dagen for å ha en backup, men jeg har verken tid eller fantasi til å lage fotobøker eller album som jeg gjerne skulle. Heller ikke noe godt redigeringsprogram på pc'en. Liker å kutte til, fjerne unødvendig støy i bildet og slikt før jeg evt. fremkaller. Når får man tid til å dille med slikt igjen tro??
Jeg har tid mellom kl 20.30 og 23 [emoji23] etter mini er i drømmeland og leilighet ryddet

De "støver ned" på telefon og kamera :( Overførte til dropbox forrige dagen for å ha en backup, men jeg har verken tid eller fantasi til å lage fotobøker eller album som jeg gjerne skulle. Heller ikke noe godt redigeringsprogram på pc'en. Liker å kutte til, fjerne unødvendig støy i bildet og slikt før jeg evt. fremkaller. Når fåLr man tid til å dille med slikt igjen tro??
Jeg bruker det innebygde bildeprogrammet i Windows. Finnes nok mer avanserte verktøy, men jeg fikk dette med PC-en og det har nok funksjonalitet til at jeg får fjernet de irriterende urenhetene på haken som dukket opp like før fødselen og er med på alle de første bildene med mini. Fast leggetid er fremdeles et stykke unna så jeg jobber om kveldene med ham ved siden av meg :)

Back
Topp