Hva gjør dere med barna når de er våkne??

nettemor

Forumet er livet
Underholder dere de hele tiden, eller slapper de av selv i stol eller gulvet...

Vegar er ganske så mye våken, og veeeeldig gla i fanget, han blir noen ganger illsint når jeg legger han litt på gulvet, men det blir så slitsomt å ha han oppå seg hele tiden, får jo ikke gjort noe jo, og jeg får jo dårlig samvittigehet om jeg lar han bare gråte... han er jo så liten....

Hva gjør dere, lar dere de gråte litt eller tar dere de opp med en gang...??

Jeg vet at han ikke gråter for at han har vondt, det hører jeg jo forskjell på.

jonas vil bli bært på hele tiden mens han er våken...en sjelden gang kan han ligge 5 min for seg selv, så blir han lei.... jeg går med han på armen nesten hele døgnet, har han av og til i bæresele og.. jeg har prøvd å bare latt han ligge, men da blir han så forferdelig sint så jeg klarer ikke hører på[:(] så her i huset har vi en bortskjemt liten en[;)]

Nei det er ikke så lett det der... Skriker hun, tar jeg henne opp eller prøver å roe henne ned der hun ligger. Klarer ikke la henne ligge å skrike uten at jeg gjør noe liksom.
Men ofte kan hun ligge i vippestolen og bare kose seg med smokken.. Blir sint hver gang smokken detter ut da, så jeg må fly frem og tilbake hele tiden.. he he.

Men hadde hun kunne velge selv, tror jeg hun kunne ha vært på armen eller fanget hele dagen... [:D]

hun ligger litt og koser seg på gulvet, litt i vippestolen og så prøver jeg og dulle litt med henne :)

De få gangene hun er våken uten å være sulten, ligger hun i vippestolen, ser ut gjennom vinduet, på TV eller på en leke jeg har lagt ved siden av henne, da kan hun kose seg nesten 30 min.

Ellers er det fanget...

Tok frem bæreselen idag, skal prøve hvordan den er(hun ville ikke før isted, for da var hun sulten igjen..), den kan brukes fra 53 cm og hun er nå 56 så da er det vel trygt....

Hun har ihverfall funnet ut at gråt er et våpen som er sterkere enn alle andre..... Hun gråt ikke første måneden, men den siste uken hyler hun når hun er utålmodig, sulten, har bæsj i bleien ell..

Thea er glad i å bli bært eller kosa med ja!! Men hun blir flinkere og flinkere til å ligge/sitte alene i perioder! Men det blir mye dulling med henne; prater masse med henne og får da respons tilbake! Artig å se henne prøve å "snakke"!

Jeg dytter i smokken.... Men på kvelden er det kun skikkelig oppmerksomhet som duger.... Må bære rundt på han til han kommer til ro... Må bare si at gutten din er kjempenydelig! Nå er jeg egentlig klar for litt trilletur jeg, venter i grunnen bare på vårsola!

Back
Topp