Hva gjør dere med barn som sparker av seg dyna, i vinter?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Sofie skal bare ikke ligge under dyna. Uansett hvor godt hun sover når jeg brer over henne, så river hun den av igjen [:o]
Hva gjør man i vinter da? I fjor sov hun i pose, men tror det blir bare ball i år [8D]

Ta på ullundertøy under pysjen... [;)]

Hm, kanskje du kan bygge henne inne? [8D] Eller lage tunnellseng...[&:]

Min sover i ullpysj [:)] Det gjorde han i fjor også. Sparker han av seg dyna - og det gjør han hver natt, er han fremdeles god og varm, og han blir heller ikke for varm når dyna faktisk ligger på. Han har tynne ullpysjamaser fra Name It, og i fjor vinter brukte vi et par tykke i ullfrotté fra Nøstebarn. De var dyre, men her var det bikkjekaldt og helt nødvendig. Dårlig isolert hus, minusgrader og vintervind [X(] Han sov bedre enn oss [:D]

Vi har pleid å ha på varmeovner på rommene, slik at temperaturen holder seg rundt 16-17 grader. Da er det ikke så farlig om dyna blir sparket av. Vi brer alltid over dyna en gang til før vi legger oss, og på de kaldeste nettene sover barna i ullpysj (storebror er også en dyneavsparker..[8D])

Hun har på seg ullpysj nå, og er aldri kald [:)]
Får vel putte på en ullbody og strømpis under, når det blir skikkelig kaldt.

Men tunnellseng hørtes spennende ut. Vil gjerne se bilder [8D] haha

Har begynt med pose igjen. Funker fortsatt fint det. Håkon sov med det til han var et sted mellom 18mnd og 2år. Husker ikke helt når han sluttet.

Vet ikke hvordan de skulle se ut, men det fins jo for katter [8|][8D][&:] Hehe, du selger vel kanskje sånne [8D]

På babyshop bla. får man kjøpt sånne slags klyper som man fester dyna med (det er en ring med en klype på- ringen fester du i sprinkelsenga og fester klypa til hjørne av dyna) Selges i 4pak[:D]

Her har vi bevisst brukt pose fra hun var ca.4mnd..Har brukt sommerpose når det er varmt.Ganske greit sånn at hun nekter å sove i sengen uten pose...Det vil spare mye jobb i vinter da mine barn har hatt tendens til å kle av seg klær og bleie i senga når dem klarer det.Er ikke kult å komme inn på rommet deres til en naken unge som har tissa i senga og pulverisert bleien[:-] Men det var mine barn[8|] Fatter ikke at dem alle har gjort det....Nudister

ORIGINAL: *Lesehesten*

Har begynt med pose igjen. Funker fortsatt fint det. Håkon sov med det til han var et sted mellom 18mnd og 2år. Husker ikke helt når han sluttet.

Jeg tror posen jeg har er for liten i år, men skal sjekke den. Tror ikke jeg gidder å kjøpe en ny hvertfall. Men vil jo ikke at hun skal fryse heller. Jeg takler ikke å ligge uten dyne, nesten uansett hvor varmt det er. Men så er jo jeg en frostpinne ut av en annen verden da [;)]

ORIGINAL: PrinsessenPåFjerten

På babyshop bla. får man kjøpt sånne slags klyper som man fester dyna med (det er en ring med en klype på- ringen fester du i sprinkelsenga og fester klypa til hjørne av dyna) Selges i 4pak[:D]

Hmm, kanskje jeg må en tur på babyshop da. Takk for tipset [:D]

ORIGINAL: venter nr 5

Her har vi bevisst brukt pose fra hun var ca.4mnd..Har brukt sommerpose når det er varmt.Ganske greit sånn at hun nekter å sove i sengen uten pose...Det vil spare mye jobb i vinter da mine barn har hatt tendens til å kle av seg klær og bleie i senga når dem klarer det.Er ikke kult å komme inn på rommet deres til en naken unge som har tissa i senga og pulverisert bleien[:-] Men det var mine barn[8|] Fatter ikke at dem alle har gjort det....Nudister

Hehe, sorry at jeg ler men... Nudister [:D]
Sånt driver ikke Sofie med enda heldigvis [8D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

ORIGINAL: venter nr 5

Hehe, sorry at jeg ler men... Nudister [:D]
Sånt driver ikke Sofie med enda heldigvis [8D]
hehe...nei håper du slipper at hun gjør det om noen mnd[:)]

ORIGINAL: Solaa

Sindre nekter også plent å sove med dyne! Så her går det i tykk ullpysj fra nøstebarn når kulda setter inn!

Samme her! Blir det alt for ille har jeg også voksi'n!

kler på mere klær, ull og diverse. og lever i den troa at de våkner når de fryser. Har iallefall inntrykk av at begge har gjort d. Men godt mulig jeg tar feil[:)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

ORIGINAL: PrinsessenPåFjerten

Hmm, kanskje jeg må en tur på babyshop da. Takk for tipset [:D]

Du kan få de jeg har. Er liten vits med dem her for Frida spinner rundt i senga på natta. Ender stort sett oppå dyna andre veien enn den hun ble lagt. [8D]

jeg tenker at om malin sparker av seg dynen om natten, må det være en grunn for det[:)] så jeg kommer ikke til å gjøre noe med det i det hele tatt...

jeg selv sparker av meg dynen om jeg blir varm så..

Back
Topp