Hva gjør dere ikveld?

Mammaprat

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Nå var det lite aktivitet her, så da lurer jeg på hva dere gjør ikveld? :cool:

Jeg har vært på skole-avsluttning for mellomstedattera, grillet, badet og kosa oss i fin-været:)

Flere som HVER DAG, flere ganger om dagen må svare på "Hvordan går det med deg?", "Er det lenge igjen nå..?" :p
Jeg vet folk spør for at de bryr seg, men jeg eeeer så lei av de spørsmålene!!:laughing002

Ligger på sofaen, ser på tv og spiser vannmelon! Sjeleglad for litt kaldere vær og regn i dag. :p I ettermiddag var vi på middag hos min mor. Veldig koselig, og deilig å slippe å lage mat selv (9 dager til termin). Lillesnuppa på 2,5 år var kjempeglad for litt kvalitetstid med bestemor.

Jaaa. Jeg kan jo nesten ikke sende en eneste snap om dagen før jeg får tilbake "Ååå nå trodde jeg du hadde født!", "Nååå trodde jeg det var baby" osv.:wtf::banghead:

Folk? Hæ? Jeg er mest hjemme, og har fortalt alle at jeg har termin helt på tampen av juli (faktisk termin er 19.07, men jeg håper på at folk ikke maser før siste dagene i juli :p ).
Jeg hater mas.

Men ja. Ser på film, vi. :)

Har vært nedom jobb en tur for å hilse på gjengen (bhg), så har jeg holdt meg innendørs. Prøvde å være litt ute på verandaen i fineværet, men har vært 28 grader idag og jeg ble uvæl av å være ute :smiley-ashamed004

Nå ligger jeg i sengen og venter på at samboer skal komme hjem fra jobb:happy:

Har hatt en fin dag med 30 grader, ultralyd, bading, grillmat og is! Nyter de siste ukene med kvalitetstid med førstemann før han skal bli storebror ❤️

Nå ligger jeg og barnefar på sofaen, ser serie og koser oss før vi skal finne senga!

Mannen er på seminar med jobben, men skal sove hjemme i natt siden jeg har hatt litt spennende uker. Ble skrevet ut av sykehuset i dag, så første natten hjemme :) fikk hjelp av foreldrene mine til henting i bhg, så vi spiste suppe og pannekaker som frøkna elsker. Og så ble mamma til legging. Nå har jeg sett på tv, mens jeg venter på mannen. Imponert over dere som får til så mye :)

Her har det vært mer at folk sier at neste gang de ser meg har jeg nok født! Og det kan fort stemme, har ingen planer fremover, og flere snart skal ta ferie og sånn etterhvert, så kan være at neste gang jeg er sosial igjen er det med en baby i armene :happy: Ingen som klarer å huske når jeg har termin uansett siden det er nummer to, og alle andre er for opptatte med egne barn og tidsklemma.

Har hentet en barnevogn i kveld som vi har fått av en snill venninne :) jobbet og masse stress som gjorde at jeg kollapset i sengen kl 21.30. Får litt beskjed av både mann og kropp å ta det med ro, men synes det er vanskelig. Snart permisjon! Jeg synes jeg ser gedigen og fødeklar ut, men har jo ca 4 uker til termin.

Merker når jeg er ute på butikk eller andre plasser at jeg vil helst ikke møte på folk:wtf:Smule lei av å være stor og tung nå. Kjenner jeg er folkesky :hilarious: Er varmt ute å, trives best inne på sofaen :wacky: 38+3, 14 dager til termin. De siste dagene har gått til å rydde og ordne klart til baby, men enda en del som kan ordnes :p

Har hentet en barnevogn i kveld som vi har fått av en snill venninne :) jobbet og masse stress som gjorde at jeg kollapset i sengen kl 21.30. Får litt beskjed av både mann og kropp å ta det med ro, men synes det er vanskelig. Snart permisjon! Jeg synes jeg ser gedigen og fødeklar ut, men har jo ca 4 uker til termin.
I feel you - har også over 4 uker igjen til termin, men synes også jeg ser kjempestor og fødeklar ut :hilarious: Og det er det mange andre som har kommentert også - «ingen» tror jeg går helt til termin.. min første ble født 37+0, så hvis det blir som sist kommer han her også litt tidlig - blir veldig spennende å se! Var på UL i uke 32, og fikk beskjed om at han var 11 % over gj.snittet, så kaaaanskje jeg slipper å vente så veldig mye lenger:woot:

Back
Topp