Hva gjør dere ikveld? :)

Taco, bade guttungen, kanskje se en film? Har noen cookies jeg har lyst på om ikke kvalmen tar overhånd :)
 
Film og pizza med mannen om ungen slår seg til ro snart. Klikker i vinkel! Snakk om hormoner!
 
Minst mulig...
Må rydde kjøkkenet, men utover det skal jeg sløve mest mulig egentlig, hehe.
 
Minst mulig her også. Hadde sånn energi fra morgenen av, men brente visst av det meste da, for nå er jeg helt ubrukelig og ligger som et slakt på sofan.
 
Sette meg på sofaen et par timer for første gang på flere dager!! Fullt kjør hver dag omtrent så det skal nytes:)
 
Har sett på film.. er trøtt som en dupp og går og legger meg nå ;)
 
Besøk av lillebror på 10. Nå er han i seng og jeg har begynt å strikke på en kofte til meg selv. Venter på at mannen skal sette på film :-)
 
Pusser opp hus, og skrur møbler:-p
Kanskje ikke det beste tidspunktet og holde på med dette, da hormonene er i høygir og samboeren får gjennomgå
 
Glemte helt at det er fotball. Mannen er svensk og det er Sverige - Danmark som spiller. Så gøøøøy.
 
God morgen dere! Tradisjonen tro, arrangerte meg og mannen hagefest, som vi gjør en gang i året, for å samle den gamle "gjengen" som nå er spredt utover Norges mange byer. Det ble et tøft valg å ta, da denne uka har vært vond med mistanke om MA. Men på bakgrunn av en nydelig nyhet om liv, kjørte vi på likevel. Og for en suksess! 24 gjester og masse latter. Jeg slapp unna kvalmen et lite sekund, og fant en alkoholfri rosévin i skapet som holdt spørsmålene unna ;-) I dag nytes en lang morgen og fred og ro!
 
Last edited:
I går var vi i dyreparken, for så og reise over grensa på litt harryhandel ;) kom hjem rundt kl 22, og da jeg og jentungen hadde spist kveldsmat tok vi kveld sammen :) mannen dro på båttur sammen med en kompis siden jeg er så "kjedelig" for tiden og skal legge meg tidlig :P hehe.
I dag var det min tur til å sove lenge, deilig :) resten av dagen blir det hagearbeid og søndagskos! :) ha en fin dag jenter :)
 
Back
Topp