Hva gjør dere ikveld?

Piper Chapman

Gift med forumet
Her skal ungene strax legge seg, jeg har fri fra jobb og samboeren min er borte til imorgen.
Så her blir det vel BV,jordbær og en film ikveld :D

Hva med dere ? :)

Her er treåringen lagt og jeg ligger slengt i sofaen. Har forsåvidt ligget her i hele dag... Er på besøk hos oldemoren med bestefaren til jenta mi :-) Litt klønete å ikke kunne si noe og ta folat og metformin i smug :-P

Vi har hvert ute å farta i dag, så lille på litt over året er straks i seng. Jeg skal ut å gå tur med ei venninne om ikke alt for lenge. :)

Her er planen og flate ut og slappe av i bekkenet... Har ståått på å gjort rent store deler av dagen, så toppet dette med en ganske hard/ rask gå tur 5km rett opp, (og hjem igjen 5km) med vogn... Laget middag og underholdt 2.5 åringen....
Tjohei... Deilig og ikke bare bruke all energi på jobb!!!

Tror det blir tidelig kveld, e jo så trøtt!! Mann e på jobbreise og litlå e hos mormorå :)

Eksamen i morra så må prøve å lese litt i hvertfall. Kan ikke si at konsentrasjonen er noe å skryte av! :-P

Ungene er i seng, mannen på trening. Jeg ligger på gulvet i gangen, skulle bare høre at det ble stille på barnerommet, gidder ikke reise meg.

Jeg er dårlig i magen, så må sikkert snart på do. Ellers vurderer jeg å se noe på tv (vel, sumo sikkert, tror jeg har noen serier jeg ikke har sett siste av) I alle fall til mannen kommer, og evt legge meg tidlig.

Mann og barn er hjemme i morgen, men jeg skal på jobb.

Mulig han bare trener til ni, eller så er det ti, jeg husker ikke

Her har guttungen sovet i snart 2 timer og jeg er trøtt som en dupp, så her blir det sofaen og tv-titting hvis ikke øya detter igjen :)

Jeg burde trent..har tid, energi og i dag er jeg ikke så kvalm. Kjenner meg ikke gravid en gang..bare oppblåst og lubben o_O:p burde trent, men ligger flatt i sofaen med ipad i fanget. Gidder ikke strikke en gang :eek::p

Her er det sofaen resten av kvelden, begynte dagen kl 8. Har bakt 4 brød, en stor porsjon kanelknuter, pavlova og så var vi i bursdag til ganske seint. Har aldri blitt så sliten av en bursdag før :p Full avslapning med tv nå!

Her blir det sofa og film resten av kvelden. Mannen har akkurat kommet hjem fra jobb. Har baka sjokoladekake til frokost i morgen til lillingen vår som blir 2 år :)
Sov 2 timer midt på dagen i dag (det er jo lov nå som jeg endelig skjønte hvorfor jeg sover over alt, jobb inkludert ;) ), og kunne glatt ha sovet 5 til :)
Ha en fin kveld alle sammen :) Snart helg - og det liker vi!

Vært på besøk hos tante med barna idag, storesøster ble igjen der så jeg og lillebror gikk hjem isted (lang gåtur, deilig :) nå er han lagt og jeg venter på sambo som kommer hjem og skal lage noe deilig mat til oss (om jeg klarer å holde meg våken:p)

Ligger og sløver på sofaen, har hatt verste kvalmen hittils i går og i dag (7+1). Så nyter å slappe av foran tv'n :-)

Slapper av på sofaen. Er kjempe sliten. Har vært med oldeforeldre, bestefar og en onkel og høgd ved. Gjort i stand campingvogna og spist middag med svigers. Måtte fortelle svigermor det i dag. Jeg er dårlig på å holde meg. Men er det noen som forstår så er det hu. Hu har hatt en sa, en sen abort og mistet ett barn på 1.5 år. Så nå er det endelig noen jeg kan prate med utenom mannen.

Ligger rett ut på sofaen med et deilig pledd over meg:) har vært så trøtt de siste dagene, vil bare sove hele tiden :p i formiddag sov jeg 3 timer og kunne glatt sovet noen timer til :D

Nå legger jeg meg, på kommando fra mannen.

Back
Topp