Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er dødstrøtt og vil bare sove, men må holde meg våken til kl 04 da jeg skal hente foreldrene mine på flyplassen. Jeg har bilen.deres... Jeg aner ikke hvordan jeg skal holde meg våken. Kan jo sove frem til da, men er redd jeg ikke våkner igjen
Faktisk ute å lofte mg litt sammen ei vennina for ein gang skyld.. men kjenne dt isje går lange ti før eg sga jem å finna sengå.. e så utrolig trøtte og små kvalmen:-(
Wow, så lenge de klarer å sitte oppe!! Eg e imponert!!
Me var ute på pizzaresturant med lillemor på 2, hadde med netflix på tlf, så då blei det et veldig koselig måltid! Etter det var der rett på sofaen, litt snop, orka kje lukten av chips... og så var det kvelden kl 2230 på meg Glad for det i dag når lillemor våkna kl 07. Hadde meg ein oppkastrunde og i natt, pyton, men har ikkje vært sååå kvalm etterpå, så alt i alt hjalp det vel Ha ein fin søndag alle sammen!!
Eg satt oppe til nesten kl 2 i natt og såg litt på tv og surfa. Er så mykje meir våken seint på kveld no enn eg er heeeile dagen då eg føler eg går i ein einaste lang døs og berre MÅ kvila ein gong midt på dagen Varierar litt frå dag til dag då, meeen. Ikkje så trøytt i dag som i går. Heldigvis lite plaga med kvalme endo Berre litt sånn sure oppstøt innimellom og kan bli kvalm/småuggen av sterke luktar. Absolutt til å leva med Rolig søndag i dag. Sambo er vekkreist på jobb ei veke så eg har huset for meg sjøl. Har rydda litt og litt støvsuging står for tur, men hastar jo ikkje akkurat Tar det når føler for det. Ha ein fortsatt fin søndag alle saman!
Vi satt og så på film,men kl tolv måtte jeg ta kvelden,for da sovna jeg nesten på sofaen... Er heeelt kake i dag,så blir ikke sent. Kunne sikkert ha lagt meg nå Men jeg venter til....tja... halv ti...