Hva gjør dere ikveld?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Vi sitter og ser på nyhetene og venter på at Idol skal begynne igjen:)
Emmeth blei lagt i senga si og sovnet av seg selv for 3 kvelden på rad kl 19.40:D Flinke gutten min<3 Er veldig deilig han sovner av seg selv og at vi slipper og gå rundt med han til han sovner:) Måtte det bare fortsette*bankibordet*

Har lyst på ett eller annet, men aner ikke hva? Har dere noe digg og knaske på ikveld?;):)

Vi sitter og ser på nyhetene og venter på at Idol skal begynne igjen:)
Emmeth blei lagt i senga si og sovnet av seg selv for 3 kvelden på rad kl 19.40:D Flinke gutten min<3 Er veldig deilig han sovner av seg selv og at vi slipper og gå rundt med han til han sovner:) Måtte det bare fortsette*bankibordet*

Har lyst på ett eller annet, men aner ikke hva? Har dere noe digg og knaske på ikveld?;):)

Vi også venter på at idol skal begynne igjen. Simone sovna ikke før klokka ni for vi var på kjøpesenter til halv sju, og da ble det en ekstra dubb i bilen. Vi har kims sakt og pepperchips til meg og sjokolade til min kjære :-) og solo sunset..den er veldig god :-) ..vi er ikke så veldig sunne i kveld ;-p kjøpte pute og bøyle til tripp trappen i dag så hun satt i den og fikk grøt. Ble fornøyd når hun slapp enten vippestolen eller et fang :-)

Her så satte vi oss ikke ned foran tv'n før kl 21. Hermine var stuptrett, men fant ikke roen til å sovne skikkelig før både jeg og mannen hadde vært 15minutter hver sammen med henne. Nå koser vi oss med grønnsaker, chips og dipp...og så litt sjokkis da såklart ;) :oops: :D

...tror virkelig morsinnstinktet kicker inn når ungen sover altså, for to kvelder på rad har jeg følt på meg at jeg burde lage i stand vellingflaska ca 21.30 og begge kveldene har hun våkna mens jeg holder på å lage i stand flaska :eek: :D :rolleyes: Snakk om timing!!!

Vi også venter på at idol skal begynne igjen. Simone sovna ikke før klokka ni for vi var på kjøpesenter til halv sju, og da ble det en ekstra dubb i bilen. Vi har kims sakt og pepperchips til meg og sjokolade til min kjære :) og solo sunset..den er veldig god :) ..vi er ikke så veldig sunne i kveld ;-p kjøpte pute og bøyle til tripp trappen i dag så hun satt i den og fikk grøt. Ble fornøyd når hun slapp enten vippestolen eller et fang :)

Så godt hu sover:) Emmeth våknet nå han, så får se om han sovner igjen av og få smokken:) åååå, kunne gjerne tatt litt chips og sjokolade jeg og, har det i skapet, men prøver og ikke spise for mye søtt;):p Kanskje jeg skal lage meg litt gulrot med dipp?!:D Så gøy, greier hu og sitte i den selv?:D Det er jaggu meg bra gjort:) Så utrolig flink hu er;)

Her så satte vi oss ikke ned foran tv'n før kl 21. Hermine var stuptrett, men fant ikke roen til å sovne skikkelig før både jeg og mannen hadde vært 15minutter hver sammen med henne. Nå koser vi oss med grønnsaker, chips og dipp...og så litt sjokkis da såklart ;) :oops: :D

...tror virkelig morsinnstinktet kicker inn når ungen sover altså, for to kvelder på rad har jeg følt på meg at jeg burde lage i stand vellingflaska ca 21.30 og begge kveldene har hun våkna mens jeg holder på å lage i stand flaska :eek: :D :rolleyes: Snakk om timing!!!

Nååårh, ei lita kosefrøken hu a<3 Godt og kose med mamma&pappa:D Nammis, lager meg noe gulrøtter og dipp jeg og:p Er så digg og prøver og ikke spise for mye søtt, har i skapet, men;) Jaah, det må jeg jaggu meg kalle morsinstinkt:) Helt utrolig at hu faktisk våkner da du står og lager vellinga, det må jeg si:D Var som når jeg våknet i senga og 2 sek etterpå begynner Emmeth og spy, rart det der?! Men er absolutt noe i det! Jeg tror(vet) generelt det fins mer mellom himmel og jord, enn det vi vet om. Har sanndrømt og sett ting flere ganger!

Nååårh, ei lita kosefrøken hu a<3 Godt og kose med mamma&pappa:D Nammis, lager meg noe gulrøtter og dipp jeg og:p Er så digg og prøver og ikke spise for mye søtt, har i skapet, men;) Jaah, det må jeg jaggu meg kalle morsinstinkt:) Helt utrolig at hu faktisk våkner da du står og lager vellinga, det må jeg si:D Var som når jeg våknet i senga og 2 sek etterpå begynner Emmeth og spy, rart det der?! Men er absolutt noe i det! Jeg tror(vet) generelt det fins mer mellom himmel og jord, enn det vi vet om. Har sanndrømt og sett ting flere ganger!
Det med morsinnstinktet er visstnok en del av vår natur! Mødre kan føle på seg at barnet har feber, eller våkne om natta fordi barnet er for varmt eller kaldt! Fedre har ikke det instingtet:p jeg får f.eks prikking i puppene når hun er sulten, selv om jeg ikke er melkesprengt:eek:

Det med morsinnstinktet er visstnok en del av vår natur! Mødre kan føle på seg at barnet har feber, eller våkne om natta fordi barnet er for varmt eller kaldt! Fedre har ikke det instingtet:p jeg får f.eks prikking i puppene når hun er sulten, selv om jeg ikke er melkesprengt:eek:

Får du det også, det er skikkelig imponerende<3<3<3Jeg får bare melkespreng, jeg:p Synes det er helt fantastisk det båndet mor og barn har, det kan ingen andre erstatte:) Pappaene har jo selvsagt også ett barn med babyen, men blir ikke likedan, på en annen måte! Ja, jeg tror på det og se "ting" også er en del av vår natur, men at vi blir lært opp til og ikke tro på det og derfor stenger av for det allerede i barndommen...

Her har vesla sovet uten et kny siden kl.19.30, så jeg har fått tid til å bake blåbærmuffins til morgendagens bursdag. Prøvesmaking måtte til, så nå ligger jeg og mannen på hver vår sofa og er RIMELIG fornøyde..
:)

Vedlegg

• 1360360769833.jpg
    1360360769833.jpg
    63,8 KB · Visninger: 16
Her har vesla sovet uten et kny siden kl.19.30, så jeg har fått tid til å bake blåbærmuffins til morgendagens bursdag. Prøvesmaking måtte til, så nå ligger jeg og mannen på hver vår sofa og er RIMELIG fornøyde..

haha, begynner allerede prøvesmakinga under kakedeiglaginga;):p Da står både jeg og unga med hver vår skje og skal smake;) Koselig med bursdagsfeiring:) De såååå sykt gode ut, de muffinsene:D Mmmmmm... Så godt sovehjerte lillefrøkna di har:):):)

Hehe.. Jeg spiser minst mulig deig og røre, men er ekstra ivrig når bakverkene er ferdig.;)
Ja, det virker som at Jenny har funnet rytmen sin etter at vi slutta med for hard kost på kvelden.:)
Har juksa som det synger etter med muffinsene da, for det TORO's Lyse Muffinser som jeg har tilsatt frosne,hjemmeplukka bær. Men gode er de! :)

Hehe.. Jeg spiser minst mulig deig og røre, men er ekstra ivrig når bakverkene er ferdig.;)
Ja, det virker som at Jenny har funnet rytmen sin etter at vi slutta med for hard kost på kvelden.:)
Har juksa som det synger etter med muffinsene da, for det TORO's Lyse Muffinser som jeg har tilsatt frosne,hjemmeplukka bær. Men gode er de! :)

Lov m litt juksing:p;):D Er da så lettvint:D De så sinnssyk gode ut:p okei, får hu flaske før hu legger seg da? Herlig når de små sover:)

Så godt hu sover:) Emmeth våknet nå han, så får se om han sovner igjen av og få smokken:) åååå, kunne gjerne tatt litt chips og sjokolade jeg og, har det i skapet, men prøver og ikke spise for mye søtt;):p Kanskje jeg skal lage meg litt gulrot med dipp?!:D Så gøy, greier hu og sitte i den selv?:D Det er jaggu meg bra gjort:) Så utrolig flink hu er;)

Fikk Emmeth sove med smokken igjen? Gulrot med dipp er jo kjempegodt da! Jeg skal prøve å få orden på kostholdet og kosematen igjen. Vært utrolig usunn de siste månedene! Heldigvis legger jeg ikke på meg, men kjenner på kroppen at alt er mye lettere når man spiser noenlunde sunt og regelmessig :-)
Simone satt alene i stolen men ble sliten etter en liten stund og da støtta pappan mens jeg mata hun :-) hun er veldig sterk og står i sofaen og ser på tv eller ut vinduet av og til. Vi lar hun ikke stå så lenge i gangen da. Her er et bilde av hun i sofaen og ett i stolen. Begge bildene er egentlig lite presentable synst jeg, men det får gå. Litt rot og dårlig fotografering ;-) det ser ut som ingen passer på hun i sofaen, men det gjør vi altså.

ImageUploadedByBV Forum1360367261.825896.jpg

ImageUploadedByBV Forum1360367275.976862.jpg

Ja,nå får hun kun mme til kvelds. (Tror hun drakk 250ml til kvelden jeg,men da var hun skrubbsulten og glupsk og. :p ) Vi prøvde med velling en liten periode,men det ble bare styr og magevondt på kveld. Jeg tror vellingen ble for tung kveldskost for henne, og gir heller litt mer mme. (Vi har jo tilfeldigvis bytta merke fra NAN til Hipp også. Kanskje hun tåler Hipp's bedre rett og slett?) Veldig godt at vi fant ei løsnkng som funka for oss. Enn så lenge...;)

De såg gode ut! :-)

Begge sovnet til kl 19 igår, herlig <3
Hadde besøk av svogeren min, han dro nettopp til gardermoen,skal tilbake til Libya :)
Nå kommer snart søsteren min,også skal vi ut å finne på noe hyggelig :D

Fikk Emmeth sove med smokken igjen? Gulrot med dipp er jo kjempegodt da! Jeg skal prøve å få orden på kostholdet og kosematen igjen. Vært utrolig usunn de siste månedene! Heldigvis legger jeg ikke på meg, men kjenner på kroppen at alt er mye lettere når man spiser noenlunde sunt og regelmessig :)
Simone satt alene i stolen men ble sliten etter en liten stund og da støtta pappan mens jeg mata hun :) hun er veldig sterk og står i sofaen og ser på tv eller ut vinduet av og til. Vi lar hun ikke stå så lenge i gangen da. Her er et bilde av hun i sofaen og ett i stolen. Begge bildene er egentlig lite presentable synst jeg, men det får gå. Litt rot og dårlig fotografering ;-) det ser ut som ingen passer på hun i sofaen, men det gjør vi altså.

Vis vedlegget 4199

Vis vedlegget 4200
hehe, så søt hun er! Men det er samme bildet to ganger da :p Hermine er ikke så utålmodig av seg, så hun ligger gjerne i vippestolen å får mat hun ;)

Ja,nå får hun kun mme til kvelds. (Tror hun drakk 250ml til kvelden jeg,men da var hun skrubbsulten og glupsk og. :p ) Vi prøvde med velling en liten periode,men det ble bare styr og magevondt på kveld. Jeg tror vellingen ble for tung kveldskost for henne, og gir heller litt mer mme. (Vi har jo tilfeldigvis bytta merke fra NAN til Hipp også. Kanskje hun tåler Hipp's bedre rett og slett?) Veldig godt at vi fant ei løsnkng som funka for oss. Enn så lenge...;)
Vi prøvde med velling da snuppa var 4 måneder, men blei som du beskrev bare hyl og vræl. Var rett og slett ikke verdt det så kutta det ut da, men nå prøver vi på nytt og går mye bedre denne gangen :) Anbefaler for øvrig å teste ut nye matvarer på morran, så slipper man å få eventuell mageknip på natta ;)
...men her har vi visst urolig netter uansett hva hun får eller ikke får å spise :eek:

hehe, så søt hun er! Men det er samme bildet to ganger da :p Hermine er ikke så utålmodig av seg, så hun ligger gjerne i vippestolen å får mat hun ;)

Det ble visst samme bildet to ganger ja ;-) deilig at Hermine ikke er så utålmodig da! Babytiden går for fort synst jeg!
ImageUploadedByBV Forum1360406519.384143.jpg

Nommin se på lille frøkna :o det må man si.. Så flink hun er!! :D:D
Han her er ikke i nærheten av å sette bein under seg o_O Han trekker dem opp i stedet :confused: men han sparker ganske hardt da.. ;):p

Det ble visst samme bildet to ganger ja ;-) deilig at Hermine ikke er så utålmodig da! Babytiden går for fort synst jeg!
Vis vedlegget 4216
Jøss, så flink hun er! Skjønner godt du synes babytida går for fort når snuppa di nærmest har fått beina under seg allerede :p ;) Puddingen vår vil heller hoppe på beina enn å stå på de ;)

Back
Topp