Hva gjør dere ikveld da?

siljess

Forelsket i forumet
Her har jeg bestemt meg for å ligge på sofaen resten av kvelden, å bare slappe av [:)]
Surfe litt på internetten, å se om jeg finner noe fint å kjøpe til enten Amalie eller babygullet [:)]

Viser de Liverpool på TV`en ikveld?? Hvis de gjør d, er d mulig at pc`en blir bytta ut med kamp her også [:D]

Har slengt meg på sofaen eg også etter en lang arbeidsdag på jobb, og litt hagearbeid etter middag.
Har fått begge ungane te sengs, så no er det berre å nyte stillheita til eg slokna sjøl :-) Skal ligger her på sofaen og kose meg med pc, tv og handarbeid .

nyter stillheten mens sambo og hunden er ute på trening.. :)
er så sulten etter å ha vært dårlig hele dagen. nå vurderer jeg sterkt å lage spaghetti/pølser/ketchup... det er akkurat det jeg har lyst på nå! :)

Bare slappe av. Har vondt i kroppen min så tar d som et tegn på at den trenger hvile.

Typisk at jeg ikke har Canal+ [:@]

tenk på meg som ikke har noen tv-kanaler i det hele tatt, og kunne sett Rosenborg-Real Madrid på zebra ikveld..! 

Jaja, er ikke så viktig kamp likevel d [8D] *hihi*
Trasig å ikke ha kanaler i d hele tatt da..

Eg skal bare ligge strak ut på sofaen og se på tv eller en film!
Virkelig sliten etter 12 timers vakt på lørdag og 12 timers vakt på søndag og 8 timer i dag.. På et sykehjem... Så eg føler eg fortjener en rooolig kveld forran tv[:D]

Ser litt på Tv  og slapper av. Skal gentlig lese litt til forelesning i morgen, men er for sliten i grunn.

ha en fin kveld alle sammen[:D]

jeg skal lage meg litt kakao, kose meg med babyverden å tv, så legge meg tidelig:)

Sløver i sofaen.

Ser Pia og Jasmin, men det virker like dårlig som jeg trodde på forhånd, da.

Jeg har hatt en kjempe koselig kveld, med besøk av søsteren min og min lille nevø som er 9 uker i dag[:)]
I ettermiddag var jeg å handlet en ullbody til knøttet, så laget jeg muffin til besøket kom.
Så nå skal det bli deilig å legge seg om litt.

Har hatt besøk av ei venninne. Te og skravling[:)]

Har kjøpt en bok som heter" tusen strålende soler" ,så skal kose meg med den snart[:)]

Back
Topp