hva gjør dere ikveld da?

candleburn

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
nå er snuppa i seng, pluttselig stille :P
dyra sover. skal behandle noen kg sopp vi plukka idag, men det går jo fort.
så har jeg lyst på alt mulig, slafse mat, feit mat, salter, deilig mørt kjøtt, kremet suppe, pitapizza, bakte toamter...ja lista er lang, og alt jeg ender opp med er knekkebrød, det er litt surt ass, hehe
nei får lage meg noe godt og kose meg ikveld =)

Jeg sitter og uffer og akker meg over hvor kvalm jeg er, ser på The Voice og vurderer om jeg skal hente meg noe å spise som kan stagge kvalmen litt. En lite produktiv kveld her med andre ord.

Jeg å mannen spiller Playstation akkurat nå ;)

Skal kose oss med potetgull å dipp snart.

Snuppa sover og det håper jeg hun fortsetter med, selv om det er lite trolig.

Ha en fin kveld :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sitter i sofaen, og her har jeg satt i hele dag. Haha. Nå skal jeg snart kle på med ordentlige klær og spasere bort til svigerforeldrene for å få i meg litt middag. De lager min favoritt, raklette! ❤ NAM! :D

Jeg sitter i sofaen og surfer på telefonen :-)
Gløtter av og til bort på alt rotet i stua....

Svigermor kommer på besøk i morgen, så jeg MÅ rydde, men jeg må bare surfe litt til først :-P

Og så fryser jeg! Selv med fyr i ovnen, dynetøfler og teppe :-O

Har handlet inn blåbær, melon og jordbær som jeg skal kose meg med snart også :-)

Ungene i seng, the voice på tv, meg å mann i hver sin sofa :) snop å cola ..

The voice. Julebruuuus å godis.. det er mer tiø pynt enn hva jg spiser...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ligger i soffaen, ser vampire diaries nest siste episode :)

Jeg har akkurat kommet hjem etter å ha vært "Ballong-monster" på skolen i bygda :P
Sofaen neste :D

Er så heldig og er på jobb til 22.30 i kveld og skal opp igjen på jobb til 07.30 i morgen :( god helg sier jeg !:p

Sitter i sofaen å ser how to deal på netflix og prøver å bekjempe kvalmen og få i meg litt tomatsuppe :)

Her har formen vert kjempe dårlig frem til ca kl 17.30 så nå slapper vi av i sofan og ser tv :)

Jeg har vært på Leos Lekeland med lillemor og lillebror i mange timer i dag, og nå sitter jeg i sofaen og venter på del to av The Voice mens jeg irriterer meg over at jeg gikk glipp av del 1 :p

Også er jeg sykt sulten. Men eier ikke matlyst, så det er meget lite jeg får i meg om dagen. Er så rart det der. Kjempesulten er jeg jo, men vil jeg spise? Nei.

har fråtsa i mat, løvstek, stekte cherrytomater, det er slurp asså, løkringer og chips, seff hjemmelaget da, og en go saus...se litt serier og sånt nå, så må jeg lette på ræva å gå en tur hehe

har fråtsa i mat, løvstek, stekte cherrytomater, det er slurp asså, løkringer og chips, seff hjemmelaget da, og en go saus...se litt serier og sånt nå, så må jeg lette på ræva å gå en tur hehe

Åååh!!! Løkringer!!! Hvordan lager man det??
Tror nesten jeg må ut på kjøkkenet en tur nå og finne grytene :-D

Sent from my iPad using BV Forum

ta løk og lag ringer, max en cm tykke. la dem ligge i kaldt vann.
så må du lage deg en røre, finner tusenvis av oppskrifter på nettet, finn en du syns høres god ut, jeg bruker litt sterke krydder og slikt i min.
varme opp oljen til det freser rundt en tresleiv og ha dem i, ikke mange i gangen da, og når de er gyldne så ha dem på tørkepapir.
fritert er godt, men litt fyfy :P

ta løk og lag ringer, max en cm tykke. la dem ligge i kaldt vann.
så må du lage deg en røre, finner tusenvis av oppskrifter på nettet, finn en du syns høres god ut, jeg bruker litt sterke krydder og slikt i min.
varme opp oljen til det freser rundt en tresleiv og ha dem i, ikke mange i gangen da, og når de er gyldne så ha dem på tørkepapir.
fritert er godt, men litt fyfy :P

Mmm!!

Jeg tror ikke at det er sunt å lære å lage slike "sikle"

sunt er det ikke akurat da. men løkringer til en frisk salat er ikke så fy da.
alt med måte =) lov å kose seg litt av å til da.

Jeg fant en oppskrift med 2 dl øl. Alkoholen vil vel fordampe ved frityrsteking?

Back
Topp