Hva gjør dere ikveld da????

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg kjeder meg!!!!!!

[&:]

Jeg skal lese.. Fikk boka "Frisk med lavkarbo" i posten i dag, så jeg gleder meg til å begynne på den.. Ellers blir det vel et glass eller to med pepsi max og litt nøtter til mor.. [:)] Ellers så aner jeg ikke hva som er på tven og sånn, så jeg vet ikke om jeg skal se på tv.. [8D]

her er jeg filmfestivalenke.. så mannen er i haugesund og på amanda.. så her i huset blir det stille og rolig tvkveld med amandashowet.. og sofa.. kanskje et glass sjokomelk. [:)]

skal fordøye det at jeg skal på tredjegangsintervju på tirsdag. litt spennende. det hadde jo i grunn vært godt om jeg hadde fått jobb såpass raskt... men samtidig så vet jeg ikke om jeg er helt klar for det sånn psykisk.. men det er verdt et forsøk syns jeg[:)] tror jeg![:)] er i perioder KJEMPEklar.. og nå har jeg muligheten til å få en jobb hvor det er rutiner på arbeidstider og fri hver helg.. og det betyr mer enn noe annet. [:)] så mulig det hjelper litt på psyken, for en slik jobb har jeg aldri hatt før...[:)]

også er jeg ekstremt godtesugen.. skikkelig faktisk.. men jeg MÅ være flink.. skal ikke ha noe... skal ikke skal ikke skal ikke skal ikke!![8D]

Jeg er sliiiten.. orket ikke å trene engang! Irriterende altså..[:-]

Nå er jeg innom sofaen, før jeg skal legge de nyvaskede babyklærne på plass i kommoden.. Nå er mannen straks ferdig med lister på lillebrors rom, og da kan jeg gjøre det ferdig med gardiner og det hele! Jeg begynner å forstå at han faktisk kommer snart.. Blir nok ganske virkelig når naboen kommer hjem med lillegutten sin imorgen..[:)]

Ellers så skal jeg feste tråder, sy på knapper etc på klærne jeg har strikket..

Her er barna i seng, og jeg driver med middagstilberedelser til G og meg - vi skal ha indisk mat i dag, og jeg gleeeeder meg vilt, særlig etter at jeg har lært meg en ny side-dish (på godt norsk [8D]) som er fantastisk god

Så spennende med denne jobben altså Trillemor - gleder meg til vi kan feire at du har fått den og kan røpe hva slags jobb det er og hvor [:D]

SuperBerta, det er absolutt lov å være litt sliten og daff nå - jeg var sliten og daff hele svangerskapet jeg sist [&:]

TV? Aner ikke hva som er i kveld jeg  - men nå kommer noe Fleksnes-greier i alle fall, og min kjære mann er stor fleksnes-fan, så det blir vel til at vi ser ppå det i alle fall

Jeg sitter og å sløver. Er kjempesliten etter en lang dag ute, men snuppa storkosa seg på pappans jobb[:D]
Har masse klær nede som burde pakkes, men sofaen er såååå fristende i dag.

Veldig spennende med jobbintervju trillemor! Jeg ønsker meg en 8-16 jobb når studiet er ferdig, men det ser dårlig ut[&o]

ORIGINAL: lenemor

Her er barna i seng, og jeg driver med middagstilberedelser til G og meg - vi skal ha indisk mat i dag, og jeg gleeeeder meg vilt, særlig etter at jeg har lært meg en ny side-dish (på godt norsk [8D]) som er fantastisk god

Så spennende med denne jobben altså Trillemor - gleder meg til vi kan feire at du har fått den og kan røpe hva slags jobb det er og hvor [:D]

SuperBerta, det er absolutt lov å være litt sliten og daff nå - jeg var sliten og daff hele svangerskapet jeg sist [&:]

TV? Aner ikke hva som er i kveld jeg  - men nå kommer noe Fleksnes-greier i alle fall, og min kjære mann er stor fleksnes-fan, så det blir vel til at vi ser ppå det i alle fall

Her og er samboer stoor fan av Fleksnes.. Det er jo morsomt til tider, men jeg skjønner ikke fuzzen.. [8|]

Og så lurer jeg jo fææælt på denne side-dishen..? Oppskrift? [:D]

Jeg har planer om å scrappe....men blir sittende ved pc`n..[8D]

Oppskrift skal du få - men jeg legger den inn på oppskrifttråden vår, så den blir dyttet litt frem i lyset igjen også [;)]

Skal lage litt sanghefter jeg ellers så slappe av på sofaen snart.
Min kjære skal drikkeut i morgen så tar nok kvelden snart

Back
Topp