Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, god bedringHer er det sofan som gjelder Ble en lang dag på sykehuset i går etter jeg falt på isen og våknet i dag med influensa! Hurra Te-koppen på bordet, dobbel dose paracett og netflix
Men det er noe å gjøre, hvertfallJeg fester tråder på masse heklelapper. Det er kjedelig!
Ja, det er jo det. Hørtes litt skummelt ut med tunge dekk! :O Hva med å bake noe du kan putte i frysen? Handle julegaver på nettet om du har noen igjen?Men det er noe å gjøre, hvertfall
Jeg vurderer å gå ut og legge om til vinterdekk. Kanskje å bære de tunge dekka får fart på sakene.....
Men det er så kaldt
Krysser fingrene for deg så spennende!!!Har vert på kontroll hos gyn og blitt tøya på ny. Rydda litt, så nå tenkte jeg å ta meg en lur før minstå komme hjem fra skulen. Ellers så blir det bare å håpa på at det er effekt i tøyinga og at det kan bli fødsel i dag.
Ikke mye tid til å kjede seg derJeg har bytta på sengene til guttene og rydda litt på rommet deres. Vasket 3 maskiner med klær/sengtøy og vaska komfyren på kjøkkenet. Nå lager jeg meg ostesmørbrød. Så er det avslapping til kl14. Da skal jeg kjøre å handle før jeg må hente minste i barnehagen. Kjøre hjem og hente førsteklassingen på skolen. Hjem og lage middag, spise middag, rydde etter middag. Gjøre lekser med førsteklassingen, hive guttene i badekaret, lage kveldsmat, legge guttene, lese godnatthistorie x2 før sofaen kaller igjen.
Dagens gjøremål for meg.