Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, god bedringHer er det sofan som gjelderBle en lang dag på sykehuset i går etter jeg falt på isen og våknet i dag med influensa! Hurra
Te-koppen på bordet, dobbel dose paracett og netflix
![]()
Men det er noe å gjøre, hvertfallJeg fester tråder på masse heklelapper. Det er kjedelig!![]()
Ja, det er jo det.Men det er noe å gjøre, hvertfall
Jeg vurderer å gå ut og legge om til vinterdekk. Kanskje å bære de tunge dekka får fart på sakene.....
Men det er så kaldt![]()
Krysser fingrene for degHar vert på kontroll hos gyn og blitt tøya på ny. Rydda litt, så nå tenkte jeg å ta meg en lur før minstå komme hjem fra skulen. Ellers så blir det bare å håpa på at det er effekt i tøyinga og at det kan bli fødsel i dag.
Ikke mye tid til å kjede seg derJeg har bytta på sengene til guttene og rydda litt på rommet deres. Vasket 3 maskiner med klær/sengtøy og vaska komfyren på kjøkkenet. Nå lager jeg meg ostesmørbrød. Så er det avslapping til kl14. Da skal jeg kjøre å handle før jeg må hente minste i barnehagen. Kjøre hjem og hente førsteklassingen på skolen. Hjem og lage middag, spise middag, rydde etter middag. Gjøre lekser med førsteklassingen, hive guttene i badekaret, lage kveldsmat, legge guttene, lese godnatthistorie x2 før sofaen kaller igjen.
Dagens gjøremål for meg.