Hva gjør dere idag?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg prøver å ha en fridag, men holder på å kjede meg spent i hjæl!!!!
Ikke noe å vaske, ikke noe jobb, ikke noe på Tvn og tør ikke dra ut med sommerdekk for jeg tror det er glatt på veien...

Her er det sofan som gjelder:) Ble en lang dag på sykehuset i går etter jeg falt på isen og våknet i dag med influensa! Hurra:( Te-koppen på bordet, dobbel dose paracett og netflix:)

Har begynt å endevende huset for å leite etter lucia drakten til guttungen, men finner den ingen plass :(

Jeg fester tråder på masse heklelapper. Det er kjedelig! :P
Men det er noe å gjøre, hvertfall:)
Jeg vurderer å gå ut og legge om til vinterdekk. Kanskje å bære de tunge dekka får fart på sakene.....
Men det er så kaldt:(

Men det er noe å gjøre, hvertfall:)
Jeg vurderer å gå ut og legge om til vinterdekk. Kanskje å bære de tunge dekka får fart på sakene.....
Men det er så kaldt:(
Ja, det er jo det. ;) Hørtes litt skummelt ut med tunge dekk! :O Hva med å bake noe du kan putte i frysen? Handle julegaver på nettet om du har noen igjen? :)

Har vert på kontroll hos gyn og blitt tøya på ny. Rydda litt, så nå tenkte jeg å ta meg en lur før minstå komme hjem fra skulen. Ellers så blir det bare å håpa på at det er effekt i tøyinga og at det kan bli fødsel i dag.
Krysser fingrene for deg :D så spennende!!!

Jeg har bytta på sengene til guttene og rydda litt på rommet deres. Vasket 3 maskiner med klær/sengtøy og vaska komfyren på kjøkkenet. Nå lager jeg meg ostesmørbrød. Så er det avslapping til kl14. Da skal jeg kjøre å handle før jeg må hente minste i barnehagen. Kjøre hjem og hente førsteklassingen på skolen. Hjem og lage middag, spise middag, rydde etter middag. Gjøre lekser med førsteklassingen, hive guttene i badekaret, lage kveldsmat, legge guttene, lese godnatthistorie x2 før sofaen kaller igjen.
Dagens gjøremål for meg.

Jeg har prøvd å starte julerengjøringen, men det var litt slitsomt :p så har bretta klær! Sovna etterpå på sofaen men med byggfolk i huset som kommer inn for å spørre om hver jævla minste ting så var visst ikke det så enkelt heller.

Tenker jeg skal ta meg en dusj å (forhåpentligvis) pine meg gjennom en siste barberingsrunde før fødsel. Lurer på om jeg skal kaste meg over det vemmelige badet med jif og vaskekost først.. Er ikke barebare å bo med tre gutter skal jeg si dere, de er noen griser når det gjelder å holde seg innenfor kanten :p

Jeg har bytta på sengene til guttene og rydda litt på rommet deres. Vasket 3 maskiner med klær/sengtøy og vaska komfyren på kjøkkenet. Nå lager jeg meg ostesmørbrød. Så er det avslapping til kl14. Da skal jeg kjøre å handle før jeg må hente minste i barnehagen. Kjøre hjem og hente førsteklassingen på skolen. Hjem og lage middag, spise middag, rydde etter middag. Gjøre lekser med førsteklassingen, hive guttene i badekaret, lage kveldsmat, legge guttene, lese godnatthistorie x2 før sofaen kaller igjen.
Dagens gjøremål for meg.
Ikke mye tid til å kjede seg der;)

Herregud!! Leverte guttungen i barnehagen i dagtidlig og gikk og la meg etterpå. Ligger fortsatt i senga :/ Tror jeg kan sove hele døgnet uten problem for tiden...

Har vært å besøkt samboeren. Er alene hjemme og det er så kjedelig :p Blir nok bare å gjøre litt husarbeid og se på en eller annen serie på viaplay resten av dagen :p

Hva med å slappe av?

Jeg har vært ute med hunden og bekkenet mitt i 30 min. Ellers slappet av. Skal kanskje vaske kjøkkenet i dag og gulvet på et rom oppe.

I dag skal hjemmeeksamen ferdigstilles (håper å være ferdig til klokka 18) - samboer og 2-åring er forvist til bestemor for anledningen. Så skal jeg haste i vei til ei venninne så jeg får skrevet ut oppgaven, ta turen til et postkontor som stempler og sender i vei eksamen, også skal jeg hjem og sove. Er så trøtt og sliten :P

Nå har jeg baket boller og satt en deig med kakemenn i kjøleskapet. :D Må vel lage middag og så skal jeg innta sofaen!

Jeg har ordna en del ting jeg har utsatt.

Fiksa sengekant til vugga, la klærne hennes i klesskapet på barnerommet og ordna litt andre ting.

Også har jeg funnet ut hvilken babygym vi skal ønske oss til jul :)

Back
Topp