Hva gjør dere idag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Er barnløs i hælja så i går ble det litt festing så dagen i dag har gått med til kjæreste kos på sofaen og film på tv :) og nå så er det tid for kinamat date med kjæresten :)

Er barnløs i hælja så i går ble det litt festing så dagen i dag har gått med til kjæreste kos på sofaen og film på tv :) og nå så er det tid for kinamat date med kjæresten :)
Ååååå det hørtes fantastisk ut :) heldiggris! Det var tider det....

I går: Barnebursdag (stille før stormen)
1411316762281.jpg

I dag: Fredleg bursdagssøndag utan selskap.

Eg våkna imidlertid ganske brått då jentungen skulle hjelpe katten inn katteluka (katten er litt sta og vil helst ikkje bruke den), men så slapp ho luka litt for tidleg så katten satte fast bakfoten. DÅ blei det rabalder! Jenta skreik og katten hylte. Og då eg hjelpte han laus blei eg grundig og ettertrykkeleg oppklort som takk for hjelpa. Jadda. Trur ikkje han kjem til å bruke luka igjen med det første...
1411317149537.jpg

Men resten av dagen har vore roleg. Bursdagsbarnet har besøk av ein kompis og søstera er ute hos ei venninne, så eg kan sitte under eit teppe og strikke i ro og fred ei stund.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har vært litt avslapping, litt jobbing, en barnebursdag, og når vesla legger seg skal jeg jobbe litt mer før det blir mer avslapping. :p

Ryddet i boden, 4 esker med klær som skal sorteres. Blir en stor donering til Fretex. Eskene har ikke vært pakket opp på flere år, så jeg kommer neppe til å savne noe. :o
Ellers har vi bare kost oss inne, været har ikke tillatt noen tur i dag.
Nå er det strikking på gang, mens sambo er ute og leker seg med bilen. Telys, kanelboller og kakao. Hygge. :)

Vi har vært på fjelltur i dag.
ImageUploadedByBV Forum1411327347.049571.jpg

Idag har vi ryddet hus, laget bursdagsinvitasjoner, vasket klær og jeg har prøvd å hvile litt og samle krefter før en forhåpentligvis nært forestående fødsel! :D

Sov til 11.30( kan ikke huske sist jeg sov så lenge) drakk kaffe og spiste middag hos svigermor. Hentet guttene hos bestefaren sin. Hjem og bakte kake, så for vi til svigermor og spiste den og drakk kaffe. Hjem og legge ungene etter kveldsmat. Skiftet på sengen og vasket klær og så bakte jeg brød. Nå sitter jeg i sofaen og slapper av framfor tv'en:) venter på Nystekte brød til kvelds mat :)

Idag har jeg ryddet og vasket hus, klær etc. Søndag er vaskedag her, tar gjerne hele dagen da jeg har fått støv på hjernen siden lille kom. Julevask hver søndag og lille koser seg med pappa mens jeg flyr rundt som en gal høne ;)

Back
Topp