Hva gjør dere idag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Vi har ryddet rundt huset idag, regner og er litt surt,så nå har vi fyrt opp engangsgrill på trappa og skal grille innbakt pølse og banan med sjokolade inni.

Vi er bortreist og er hos pappa/bestefar i helgen. Akkurat nå står tuppa på kjøkkenet og hjelper til med baking og tidligere idag laget hun eggsalat (dåp i morgen).
Så har vi vært ute å spist frokost/lunsj/brunch :D

Tok oss en tur på kjøpesenteret og kjøpte litt nye klær til eldste, ble også noen julegaver/ bursdagsgave/dåpsgave :)

Så ble det tivoli, og hjem og se en ny film vi kjøpte med snop og pizza:) fin lørdag for liten og stor!

Planen var egentlig svømmehallen, men jeg ødela armen litt i går så det var egentlig helt greit at sjuåringen hadde ombestemt seg og heller ville la være. ;)

Så da ble det en tur til biblioteket og butikken i det fine været - lekte på flere lekeplasser på veien, hadde med noen tennisballer som han lekte med, leste litt og lånte en bunke bøker på biblioteket og shoppet lørdagssnop m.m. :)
Hadde egentlig planer om mer utelek og tur, men så klarte Jr. å tryne så han skrapte seg opp litt her og der, og etter det var han IKKE i humør til mer utelek. :p
Ellers har vi sittet en del med nesa i hver vår skjerm, lest bok sammen, tegnet osv. :)

Vi har vært på Tiendebyttet her i byen - som innebar tivolitur ! :) Kjempegøy for lillegutt, men slitsomt for mammas bekken. Så har vi hatt besøk av svigers og et par av samboers søsken, og vi lagde middag sammen med dem. De har egentlig nesten nettopp dratt, og jeg har tatt kveldsstellet med lillegutt. Nå slapper jeg av med tv og litt godis, og håper å klare en hårfarging litt senere ;p

V har vært på Tusenfryd, så har jeg vært hos ei venninne og levert god bedring gave

Vi har vært på årets siste tivoli :) Snuppa storkoset seg.

Planen var svømmehallen, men vi har rydda og sjaua istedenfor. Nå er gutta dratt i skogen og jeg sitter helt rolig med bena høyt:)
Og elgstek i ovnen!

Her har dagen gått med til å vaske klær jeg har arvet av min søster til lillejenta som kommer i november :-) MYE tøy for å si det sånn og har bare vasket str 50-56......

Også hatt meg en liten spasertur i finværet og sydd ei vimpelrekke som vi skal ha på barnerommet :-)

Deilig frisøndag hjemme aleine....

Dattera borte på dobbel-overnattingsbesøk (både igår og idag). Vært ute og trent, samt jobber med renoveringen av ei gammel dør og et par gamle vinduer. Nå var jeg lei av å fjerne maling, så slarver litt på forumet istedenfor !!

Back
Topp