Hva gjør dere idag?:)

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
Jeg har vært syk siden lørdag så jeg ligger bare i sengen eller sofaen :P 

Småen ville ha fri fra barnehagen i dag, så vi har handla og hu leker. Så skal vi vaske leiligheten og muligens bake litt senere i dag :)

Knerthen skrev:
Småen ville ha fri fra barnehagen i dag, så vi har handla og hu leker. Så skal vi vaske leiligheten og muligens bake litt senere i dag :)

koselig det da :) 

Bare sløver..
Skulle egentlig ha sovet litt kjenner jeg, men det er litt for seint nå..

Skal snart reise å handle, og hente barna i bhg.. Så skal de til pappaen sin og jeg skal til søstra mi å spise middag :)

God bedring til deg!!

Jeg har gått lang tur med bikkja, i øspøse regnvær, så nå ligger pus på magen min og jeg skal finne frem en god bok!
Seinere i dag skal jeg og jentene mine på middag hos broren min og kona!

Venter på gubben (ja, akkurat i dag er han en gubbe) og datteren hans. Skal henge opp noen klær til tørk og sette på enda en vaskemaskin + lage middag og kaaaaanskje ordne med ved.. Ved er så kjedelig..

smash skrev:
God bedring til deg!!

Jeg har gått lang tur med bikkja, i øspøse regnvær, så nå ligger pus på magen min og jeg skal finne frem en god bok!
Seinere i dag skal jeg og jentene mine på middag hos broren min og kona!

takk for det :)

kos deg med boken:) 

Idag har jeg studiedag, så etter levering i barnehage, satte jeg meg ned og ordnet alt av skolearbeid og papirer, skrev ut fra pc og organiserte i en perm.. Flinke meg.. :p

Om en liten time skal jeg hente junior igjen, handle og lage middag.. Rett og slett det vanlige.

Har mini hjemme pga dårlig vær i dag... Så vi har sovet lenge, sett pokemon på senga, og spist goood frokost...
Vaska og bretta klær har vi gjort, nå skal jeg tørke støv og støvsuge litt :)

Har vært på sykehuset i hele dag. Nå er jeg hjemme å får i meg noe mat,før jeg skal hente sjefen i barnehagen. Jeg har vært fastende til klokka 13.00 i dag ,og så ble jeg tilbydd tørre skiver med svett ost... Så nå sitter jeg å dytter i meg fersk loff med italiensk salat... Er på 4 skiven nå,men må nok ofre meg for en til ja.

Jeg SITTER i sofaen og venter på pizzaen.. Må sitte for hvis ikke så sovner jeg, og DET er ikke kult med pizza i ovnen.. Så skal jeg spise pizza, hvile, se tv og gjøre lekser. Mannen og ungene er hos svigers

Back
Topp