Hva gjør dere idag?

Her har vi vært en tur på lekeparken, gått til kiosken og kjøpt oss is! Så gikk vi en liten tur før vi gikk hjem igjen! [:)]
Deilig vær ute idag! Endelig er våren på vei! [:D] Nå venter vi på besøk av besteforeldrene til sambo!

Hva gjør dere idag? [:)]

Vi har vind og masse regn, surt ute, så holder oss inne. Jeg må begynne å føre inn noen matteoppgaver, har masse matteinnleveringer i nær fremtid. [:'(]

Hinker på krykker mens lillegutt hoster... Blir nye kos og boklesing idag [:)]

Nå har vi gått en times tur, og etterpå skal jeg male trapp så den er fin til takstmannen kommer på torsdag[:D]

Snuppa er ikke i form, og har nettopp våknet etter en tre-timers lur.. I mellomtiden har jeg skiftet dekk på bilen[:)]

Merker at våren er på vei når det er 15 grader til tross for overskyet vær[:D]

Her har vi satt opp Lynet McQueen-telt i stua til Davids store fryd (men det var en skikkelig tålmodighetsprøve å sette det opp)[:D] Vært en tur ute og kjørt tråtraktor og lekt litt på terrassen. Støvsugd og vasket gulv og nå sitter vi alle og slapper av i sofan. Skal snart en tur til jobben til sambo og skifte olje osv på bilen, før vi skal spise kebab til middag[8D][:)] En veldig fin søndag, men 16 varmegrader til tross for at det er overskya[:D]

Sønnen min er hos mormoren sin mens jeg sitter inne(!!) og jobber med bacheloroppgaven min.. Utrolig kjipt!
Men har vært en liten biltur med kjæresten og sett hvor jeg skal på jobbintervju i morgen[:D]

Vi har gått tur og vært på jordet og lekt med bikkja[:D] Nå skal sambo og jeg vaske bilen og legge den ut for salg mens lillegutt sover[:)]

Har raket litt ute, for det er tint frem så jævla mye dritt... (Ikke bokstavelig talt)..
Så har vi spist pizza, nå spiser jeg litt godis og sløver med Lillegutt i fanget, mens søster og gubben ligger på hver sin ende av sofaen og sover ut etter gårdagen [;)]

Bare kosemose hele dagen...

Men kom på i sta at svigermor kommer og skal ligge her i natt, så må vel kanskje igrunn støvsuge litt her [:'(]

[:)]Lettskyet,18 varmegrader... Så jeg og minsten har gått på loppemarked i dag. Vi har spist is og pølse - og bare kost oss i finværet. På veg hjem plukket vi en bukett med blåveis ,og nå sitter minsten i sandkassen med sine "nye" sandkasseleker. Gikk på kjøkkendelen på loppemarkedet,og kjøpte masse kjøkkestash i plast og metall - som nå har fått en ny karriere som sandkasseutstyr.
Er jo mye morsommere å leke/kokke med ordentlig utstyr så klart[:D].

Først begynte jeg å blåse egg.
Så farget jeg de eggeskallene med minst sprekker og hull[:@][:@][:@]

Og nå har jeg utsatt påska ved å hyve ei ribbe i ovnen for å skru tida tilbake 3,5 mnd.. Gir meg litt mer tid til å lage påskepynt.

Vi har vært ute og spist familiemiddag, og nå skal jeg snart på trening [:)]

har vært en tur på fotball cup med eldste mann,så nå skal jeg slappe av mest mulig resten av dagen[;)]

Vi har vasket gulv og vasket klær. Sett over sommerklærne til ungene og vært på årets første sykkeltur[:D]

tok på oss skia og gikk til hytta.....10 pluss og overskya, så greit å være ute[:D] 4 timer gikk fort og nå er vi kommet hjem for å spise middag hos bestemor

Vi har vert ute i lekeparken, mata endene, Patrick har fått sykla litt og William har sovet godt i vogna.

Etterpå la jeg ut to store quilts i hagen så barna lekte på, og Patrick fikk gå bort til naboene (gjennom hekken bare) og hoppe på trampolina med dem. [:)]

Nå har vi nettopp spist middag og jaggu slokna begge guttene i sofaen, tar på med mye frisk luft!![:D]

Litt stemningsbilder:

Driver og pakker ting i pappesker[;)] Flytter 1. Mai og greit og pakke ned litt[:D] Har vært ute og gått oss tur, og kjøpt oss mat.. Skulle bade i dag, men svømmehallen var stengt grunnet svømmestevne[:(] Så Ada ble litt sur da vi måtte snu i døra i hallen, men ble fort bli igjen når hun fikk velge seg en liten ting på stasjonen[;)]

vasket ned soverommet til lille mann kommer[:D] så no skal vi skifte dekk (eller eg skal se på[8D] så hjem å lage middag og kanskje sjokoladekake[;)]

Back
Topp