Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Prøver å jobbe med hjemme-eksamen, men det er så mye annet å finne på [&:] Klarer ikke å konsentrere meg. Ender nok med at jeg blir sittende å skrive natt til torsdag, når den skal leveres inn, som vanlig...
Lager deilig kalkun middag, gubben er på trening så jeg har hele huset for meg selv...deilig..[:D]....unntatt når de forbaskede kynnerene kommer da og det er litt vel ofte nå syns jeg.[:'(]
I dag har jeg sovet lenge, tatt en dysj sammen med gubben (har man barn i huset må man være kreativ...hehehe..), baket sirupsnipper og nå skal jeg spise klippfisk med hele familien... NAM! ....så ja, hittil har det vert en produktiv dag ja... [:D]
Har vært hjemme med Karoline hele dagen (har jo vært ute og sånt, da, fint vær og greier!!), mens mannen min har vært på skolen og lest til eksamen.... Og nå sitter jeg på skolen og - som dere ser - "jobber med hjemmeeksamen"...
i dag har jeg rydda stua,kjøkkenet og badet.og vaska gulv og tørka støv.så gikk jeg og lille gullet en tur..var yte ca en time.så fikk vi besøk av et vennepar og dattera på 2 år og ei anna venninne av meg.da spiste vi vaffler,kake og sjokolade..var så koslig)og nå siiter jeg her inne.
I dag har jeg fått støvsugd huset, det var deilig å får gjort for det har ligget på meg som en mare. Ellers har jeg ventet på at ungene mine skulle komme hjem fra pappen sin, og det var skjønt å få de hjem, så nå skal jeg bare nyte kvelden sammen med dem...
Idag har jeg og sambo brutt en av de 10 bud; "du skal holde hviledagen hellig"... Vi holder på å pusse opp rom nr.2, og har lagt gulv idag. Sikkert irritert noen, siden vi bor i borettslag, med bruk av stikksag for å kutte gulvplanker [:D]. jaja, nå er gulver finito, så gjenstår å legge gulvlister. Det får vi gjøre imorgen [:)] . Nå skal jeg legge meg og løse kryssord og spise isbiter. Er helt oppblåst etter å spist masse potetgull..