Hva gjør dere idag?

*Amalie mi*

Gift med forumet
Her er det steiksooool [:D] Herlig! Men Amalie sover, så sitter inne enda.

Idag skal vi tusle til butikken å handle når hun våkner, også gå en runde med hunden.
Så kommer pappan til Amalie å skal ha henne mens jeg er ute å rir en liten tur [:)]
Og så får vi besøk av ei venninne og babyen hennes på 4 mnd [:D] Og når snuppa har lagt seg så skal jeg se film med ei venninne.
Håper det blir en kooos dag [:D]

Hva er planen deres for idag? Har dere govær?

ORIGINAL: skibomsen

Her er det strålende sol, så her skal all klesvasken henges ut til tørk, huset skal shines og bilen skal vaskes! Burde gått en tur, men hofta og korsryggen er helt vrak, så jeg vet faktisk ikke om jeg tør..

Ja, burde vel vaske klær jeg også, har en hel haug!
Du er ikke den eneste, har kjempevondt idag, kommer meg såvidt opp av soffan [:(] au au . God bedring!

I dag har jeg ingen planer, ikke enda i alle fall. Har en tendens til å få planer utover formiddagen. Vi skal legge om til sommerdekk i dag (endelig), så det blir nok en liten kjøretur i ettermiddag [:)] Også tror jeg at jeg skal prøve å få ordna litt i campingvogna.. Men vi må nok ut i finværet i alle fall.

Jeg burde rydde ogsånt her....
Men kanskje drar til mamma å snylter mat istella :P
har akkurat sendt ho mld. å spurt om hu kan bli med på butikken etterhvert,for jeg må pante kriseflaskene mine så jeg får råd til dopapir.

Jeg skal snart legge meg neppå en stund mens lillemor også skal sove. Jeg har nattvaktshælg, så må ladde litt opp:)
Så skal vi ut å trille inn til sentrum, ca 8 km...det er SOOOL her også i dag! Deilig!
Ellers skal vi kanskje grille i ettermiddag...:)
Ha en fin dag alle sammen og GO HÆLG!!!

Idag skal jeg vaske hus, gå tur, ordne dress, finne ut hva jeg skal ha på([X(]), vi skal i konformasjon på lørdag og søndag([X(]), prøve å rekke å nyte litt sol når småen skal sove etterpå, så skal jeg slappe av!
Har gått i ett siden tirsdag her føler jeg!

ORIGINAL: nate85

Jaggu er det ikke sol her også, gitt[8D]
Har forsøkt å få lillemor til å sove i to lange timer nå, men akkurat nå er stillingen 1-0 i hennes favør, og jeg kjenner jeg er sliten[&:]
Skal gjøre minst mulig på lengst mulig tid i dag, tenker jeg. Tror kjærest skal få ta med seg lillemor på helgehandel, så får jeg sovet litt. Har ikke sovet siden kl 5 i natt, så jeg er temmelig kake[&:] Halsen min verker, nesene våre renner og bronkitten har kommet og tatt både lillemor og mammaen[&o]

Ha en herlig dag alle junidamer[:)]

Åneeeei, er dere blitt syke? Enda godt vi ikke møttes likevel igår da! Men huff, god bedring nate! [:)] Klem

Her er det også strålende sol, holder til på Åsen.. er jo ikke så langt unna trheim det :p
Idag skal jeg være på skolen, hente Ragne i bhg.. levere Ragne hos mormoren og morfaren hennes.. så skal jeg ut på livet:p Skal feire ei venninde av meg som har bursdag idag, og vi er jo russ.. sååå det SKAL feires! :D

Back
Topp