Hva gjør dere idag da jenter?

kate

Gift med forumet
Nå har jeg akkurat inntatt frokosten med min mann....
Nå skal vi snart ut i hagen og gjøre den vårklar. Deilig i det nydelige været! Det vil si klippe plenen/busker, luke og plante litt i kassene mine.
Deretter er det middag hos svigers.

Hva gjør dere denne søndagen da? (ikke lov å sitte inne idag altså[;)])

Vi har besøksbarnet her hos oss i helga. Skal levere henne hos mamman i kveld. Så vi må nok ta oss en tur ut så hun får lekt seg litt. Heldigvis ser været bedre ut i dag en det var i går. Akkurat nå sitter hun på fanget til mannen min og koser seg med tegnefilm. Må vel varsle om at det blir morgenstell snart [:)]

ORIGINAL: Guria

Vi har besøksbarnet her hos oss i helga. Skal levere henne hos mamman i kveld. Så vi må nok ta oss en tur ut så hun får lekt seg litt. Heldigvis ser været bedre ut i dag en det var i går. Akkurat nå sitter hun på fanget til mannen min og koser seg med tegnefilm. Må vel varsle om at det blir morgenstell snart [:)]

Høres koselig ut[:)]

Ha en fin dag!

jeg skal ut i fine været å jobbe litt i hagen, og legge blomster på grava til farmor til mann min, som hadde blitt 91 år i dag.

No sitter eg å venter på at mannen min skal stå opp. Han var i utdrikkningslag i går og var ikkje akkurat edru når han kom heim[;)]

Ellers er eg i Tønsberg i helga, så eg har lyst te å ta ein tur ut til Verdens ende på Tjøme. Yndlingsplassen min[:)]

Vi skal ut å treffe andre med samme hunderase som oss Staffordshire Bullterrier. Også gå på tur i deilige været. Ikke noe inne sitting i dag nei  Det blir bra

ORIGINAL: vestlandsjento

No sitter eg å venter på at mannen min skal stå opp. Han var i utdrikkningslag i går og var ikkje akkurat edru når han kom heim[;)]

Ellers er eg i Tønsberg i helga, så eg har lyst te å ta ein tur ut til Verdens ende på Tjøme. Yndlingsplassen min[:)]

Du for kose deg skikkelig på Tjøme i dag, min yndlingsplass er lille skagen, men verdend ende er også flott.

Her blir det vel å slappe av litt ute på verandaen i dag, ellers litt rengjøring før jeg blir sykemeldt og forhåpentligvis ruger.  Trenger nok å slappe av er så trøtt i dag. Men det kan jo hende det blir en svipptur en eller annen plass, men det blir ikke lange turgåingen i dag regner jeg med.

[:D]Heisann...I dag stod vi opp i 8.30 tiden. Vi spiste en god frokost,og så gikk vi på en fjelltur. Vi gikk vell i 2 timer,herligt i det nydelige været! Ellers har vi ikke så store planer,skal kanskje til søsteren min på kaffi siden! Ellers får vi se hva dagen bringer[:D]....Ha en god søndag alle sammen!!![:D]

Jeg skal bare late meg ute i det fine været og håpe på farge på den ellers bleke kroppen[:D]
Riktig god søndag jenter!

Vi koser oss ute i det herlige været. Plantet litt blomster, og gjør det pent til 17.mai.
Vært å hentet den ene hunden min hos mamma, som tok keisersnitt igår. Men det var bare en valp og den var død. [:(]  
Så var godt å få henne hjem.
Ellers har vi nå fått besøk av nevøene mine, så nå er det fotball sparking i hagen.

Ha en strålende søndag alle sammen.

Nå har jeg kommet inn etter en deilig dag ute. Jeg har fått farge både på armene og i ansiktet[:)]
har fått plantet stemorsblomster og tusenfryd i noen av pottene mine. Er så koselig!
Men er jo nesten umulig å få rivd opp de iriterendes lange røttene til den løvetannen som sniker seg opp av grusen og hellene[:'(]

Nå skal jeg slappe av et par timer før vi skal spise sen middag hos svigers...
(bla bla bla...håper jeg ikke kjeder dere)

ORIGINAL: twinanne

Du for kose deg skikkelig på Tjøme i dag, min yndlingsplass er lille skagen, men verdend ende er også flott.

Her blir det vel å slappe av litt ute på verandaen i dag, ellers litt rengjøring før jeg blir sykemeldt og forhåpentligvis ruger.  Trenger nok å slappe av er så trøtt i dag. Men det kan jo hende det blir en svipptur en eller annen plass, men det blir ikke lange turgåingen i dag regner jeg med.

Har vært på Tjøme og grilla. Kjempe fin tur[:)] Kor er lille skagen? Er det i Tønsberg området?

HALLLLLLOOOOO[:D]

kom hjem fra jobb i halv fire tiden., har fått gjort kjempe masse i dag,ikke sotte på rompa i d hele tatt[:D] Laget ett lite blomsterbed gjorde eg også[:D]

no har eg ryddet litt i huset og styrer litt utenfor og samboer griller,noen naboer kommer for å spise med oss[:D]

så blir d sykkel tur når vi e ferdige,inn på torget i bergen en tur, alltid hyggelig for d e masse mc-duder der og alltids kjentfolk[:D] så skal vi hjem igjen og eg skal hoppe i dusjen og i kosebuksen min så blir d sofaen til vi legger ogg og gjør meg klar te fem vakter til på rad no[:D] 

og ja............ får eg ikke post i morgen så må eg ringe hausken.

ha en flott søndag videre alle sammen.

stor klem i fra meg[:D]

vi har også holdt på i hagen idag, begynte med å vaske garasjen, fordi vi skal male hus og alt,
så spadd jord fra en komposthaug vi hadde i hagen som skulle bort så fordelt det ut på alle blomster bedene mine.

deilig med så nydelig vår vær altså ja.

ORIGINAL: twinanne

Har vært på Tjøme og grilla. Kjempe fin tur[:)] Kor er lille skagen? Er det i Tønsberg området?

Lille skagen er på Hvasser på Tjøme, det blir østsiden av øya. Der er det fint på stranda og ellers veldig fint å gå tur i området der synes nå jeg. Det er min favoritt plass på Tjøme.

Back
Topp