Hva gjør dere idag da, jenter?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her kom min pappa med helt splitter ny sykkel og sykkelhjelm til Mathea, dete r hu størsteSå det var stor stas, hu greide omtrent ikke og si noe, men begynte og gråte. Tror hu blei veldig overrasket<3 Vi har da vært ute og prøvd litt, men hu synes det er litt småskummelt, selvom støttehjulene er på. Vi bor i ett område med mye fjell og bakker, så litt vanskelig når det ikke er helt rett og heller nedover. Ellers skal vi bake gulrotkake også skal jeg lage en god kyllinggryteHerlig vær idag, så det skal nytes for fulltemoticon

Ha ei fiiin dag, jenter

Hørtes ut som en helt fantastisk dag!! :) Her er ikke været noe å skryte av... Kaldt og surt, slik det egentlig har være i hele april og mai! Smålei nå.. Men vi har vært en tur ute hos hestene og kost oss inne :) Storebror er ikke helt i form og sover blund nå, så jeg har jobbet litt med eksamen.. Full eksamenstid fremover nå, gleder meg helt vilt til jeg er ferdig!! Ellers blir det nok bare innekos resten av dagen, kanskje en liten tur ut, må se ann formen til storebror :)

Ha en fin dag, jenter :)

Så fin overraskelse da:) Snill bestefar hehe..Skjønner godt det er litt skummelt i starten.Her er lillegutt vært dårlig i flere dager.Var hos legen idag.Fått en skikkelig infeksjon i bronkiene:( Hoster så han kaster opp:( Stakkars..Ingen av oss sov i natt, så her blir det tidlig kvelden..
Håper jeg :)
Mmmm...Kyllinggryte hørtes nydelig ut...Og gulrotkake er en av mine favoritter <3
Akkurat spist pannekaker...Ble enkelt idag :)

Phu! Endelig traff jeg sofaen!
Vi lå lenge og kosa oss i senga i morges, og var ikke nede i stua før kl 10.30!
Da måtte poden hoppe rett i penklæra, for han skulle i 4-årsbursdag kl 12. 
Etter en kjapp frokost gikk han og jeg bort til barnehagen der bursdagen skulle feires og koste oss i to timer. 
Så var det hjem og skifte og ordne ferdig kake før det var på tide med konfirmasjonen til en fetter av meg. 
Og vi kom hjem nuh!
En rimelig sliten 3,5-åring, men du og du som han har holdt ut i dag. Kanskje ikke så rart på en evig sukkerrus

En kjempefin, men slitsom dag! Med masse god mat og kaker :D
Nå er det bare sofaen her, i morgen kommer svigermor og svigerinna mi på besøk og da blir det fult kjør med grilling og kos!

Back
Topp