Hva gjør dere i ventetiden??

Løvinne_74

Flørter med forumet
Huff... synes denne ventetiden etter el og fram til IKM er så lang og kjedelig[:'(]. Sitter en del på babyverden og ser etter spennende innlegg, men synes ikke jegkan gjøre dette hele tiden heller.

Tror dere at det virker inn på oss at vi er helta på disse sidene? -At el og mensen etc blir forsinka eller forskjøvet av den grunn? Har mine bange anelser, dessverre... Samtidig klarer jeg ikke å la være. Har jo lest pernilles infosider opp og ned og i mente flere ganger, vært inne på alle sider som sier noe om graviditetstegn osv...

Jaja, måtte bare skrive noen ord. Vil at testdatoen skal komme NÅ!!! Og at testen er positiv selvfølgelig[:)]

Ha en fin kveld alle sammen!

Ja, man blir litt rar av alle disse tankene...
Jeg vet at jeg har hatt 14 dager fra el til mens før..., mens nå hadde jeg 10 dager, så el kom
senere... Så kan nok hende at man stresser litt vel mye psykisk, slik at det får innvirkning på
det meste i kroppen. Men ikke lett å la være heller da...

Ønsker dere alle sammen lykke til,og ha 1 fin kveld[:)]

ventetiden er uhorvelig lang har jeg skjønt...har ikke selv hatt mulighet til å anta graviditet, men har ventet på mensen etter pilleslutt, og ellers på at kroppen skal funke normalt.

For å få tiden til å gå er jeg en del her inne, finner på masse ting på kveldene(besøker folk kino osv), strikker babyklær til venninner som venter barn, ser på TV, leser....

Generelt prøver jeg å kjede meg minst mulig...

Men tida går vel alltid sakte når man venter på noe

Ja tiden går tregt.
Er mye på disse sidene jeg også. Men gjør ellers som jeg pleier. Er mye med venner, trener og dyrker hobbyene mine. Også leser jeg mye. Så jada gjør mye, men tiden går ikke så mye fortere av den grunn desverre.[8D]

Ja jeg er helt enig, at den ventetiden er uholdbar. Å det gjør skuffelsen så enormt stor åsså DERSOM tanta dukker opp. Man skaper seg så store forventninger i løpete av ventetiden. Skulle bare ønske alle fikk klaff i løpete av kort tid...

Jeg blir påvirket positivt & desverre litt negativt over en del ting her inne. Noen dager ble håpet større av å lese andres innlegg, å skuffelsen desto enda større. Men nå er jeg da endelig blidd gravid da (om det går bra da). Så til nu er den tante-El vente tiden over....men alikavell! Har ikke akkurat funnet "roa" enda!

Det er bare så trist at mange her inne plages med å få klaff, å hadde vi lagt så mye energi i det å bli gravid i noe annet (feks jobb, skole, trening eller selvpleie) så hadde kansje ting vært anderledes!
Men desverre slike tanker kan man IKKE slå av [:@]

Lykke til alle prøvere, for jeg føler meg enda som en prøver. vanskelig å komme seg der i fra...!!

Klem Klem

Nei hva kan man gjøre i denne ventetiden? VENTEVENTEVENTE!!! Det er i grunn det jeg gjør i disse dagene...
Spes denne mnd... Jeg går LEILEILEI!!! Jeg vil vite nååååå!!!

6 daga igjen til testing Pastella?

Ja Kathrine det er nok riktig det... Uff hadde tenkt å vente til torsdag med å teste. IKM er på onsdag... Men om jeg klarer å vente så lenge... hmmm...
Drømte i natt at jeg testa positivt...

Back
Topp