Hva gjør dere i ventetida?

Apekatt

Apekatt
Juli13-jentene
Jeg hadde siste arbeidsdag fredag, så nå har jeg for alvor tatt fatt på ventetida. Foreløpig er det en god del husarbeid som jeg er på etterskudd med, men synes det er viktig å gjøre litt hyggelige ting også. Prøver å få gått en LITEN tur hver dag, men det er ikke så lett å finne motivasjonen. Det er så mye mer fristende å sy eller strikke... Siste produksjon er bilstolpose til småenBilpose.jpg

Den posen var kjempe fin :) lyst å dele oppskrift?
Her er nok ventetiden over, en når jeg ventet ble det hus og hagearbeid som tok opp tiden :)

Så fin pose :)

Jeg leser bøker, småsover, gjør litt husarbeid og baker litt. Tiden går merkelig nok på et vis selv om dagene fort blir veldig like...

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Kjempefin pose :D eg sitter å glor tv for det meste... Og så husarbeid då :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Jeg hadde siste arbeidsdag fredag, så nå har jeg for alvor tatt fatt på ventetida. Foreløpig er det en god del husarbeid som jeg er på etterskudd med, men synes det er viktig å gjøre litt hyggelige ting også. Prøver å få gått en LITEN tur hver dag, men det er ikke så lett å finne motivasjonen. Det er så mye mer fristende å sy eller strikke... Siste produksjon er bilstolpose til småenVis vedlegget 22595
Så fin den ble!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Her har kjæresten ferie nå, så vi prøver å gjøre hvertfall en fornuftig ting hver dag og tilbringe kvelden sammen å gjøre bare det vi vil;) I dag har han stabla ved, og nå skal rydde ferdig babyrommet;) vurderer å lure han med meg på kino i kveld:D

Venter et lite mirakel 25.07.13

Fin pose du har laget :) Selv strikker jeg litt, har bakt litt, alltids noe husarbeid og gjøre.. Prøver å ha litt planer for dagen, men er kjedelig å vente :P

Den posen var kjempe fin :) lyst å dele oppskrift?
Her er nok ventetiden over, en når jeg ventet ble det hus og hagearbeid som tok opp tiden :)

Kan gjerne dele oppskrift, men den er mest i hodet mitt enda, så jeg må få skrevet den ned. Vet jo ikke helt hvordan jeg har truffet mtp størrelsen enda heller, men den er 80cm lang, 30cm bred og 15cm høy. Om du skal kjøpe stoff, så trenger du 30x50 til topp, 95x60 til bunnen, og to glidelås på 60cm. Jeg laga bare med ullfilt og poplin, men man kan sikkert ha for inni også.

Back
Topp