Hva Gjør dere i varmen?

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Nå som det er så varmt ute, hva finner dere på med barna deres?? har fryktelig dårlig samvittighet for jenta mi som må gå her hjemme med ei mor som flykter fra sol og varme:p hun er flink til å finne på ting alene men ikke hver dag liksom.. skulle gjerne ha Vært på stranda å slikt men jeg greier det ikke.. Hva finner dere på?? Hun er snart 8 år..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Går små turer med gutten min når det er fint vær ute, besøke venner eller familien. Fint med frisk luft. Han er 3mnd akkurat så er ikke så kresen enda :)

Har en på 19 mnd, og kraftig bekkenløsning, en pappa som er borte i ukene.
Blir mange og korte turer ut på oss.
Tar en kort tur på stranden, der sitter jeg i vannet....
Ellers er jeg inne med ac på.
Men nå er det bare 5 uker igjen.....og to av de er pappaen i nordsjøen...blææææ
Men digger denne deilige sommeren selv om jeg sitter myyyye inne.

Blir mye til at vi er inne dessverre! Har også fryktelig dårlig samvittighet for datteren min på 14 mnd, som helst skulle ha vært ute mye mer! Men blir noen små turer ut å huske å trille så langt bekkenet godtar! :-) drar av og til å kjører en tur også, det faller som regel i smak :)

Mini skal ha ferie fra barnehagen fra neste mandag. Tenkte å gå på stranden om det fremdeles er fint vær. Syns det er mer behagelig på starnden i slik vær, enn hjemme i hagen. Er ofte litt bris der, og kan sitte i stranskanten og bygge "slott" med mini. Ellers, gå tur. Finn et vann der det er masse trær rundt, slik at du får litt skygge, så kan datteren din bade.

Kjøp parasoll med bæretrekk som er lett å bære med seg til stranda eller hagen eller hvor det måtte være. De har noen greie på clas.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Baaader! ;-) Er jo så sykt varmt i disse dager, så trenger avkjøling. Orker ikke bry meg om hva folk rundt meg tenker; jupp, jeg har både noen kg for mye, samt en svær, sprekkeferdig mage. Men trenger å bade. Har ei jente på straks 6år, som også setter stor pris på å bade

Back
Topp