Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke myke oster? Kremost osv? Det spiste jeg sist jeg hadde innsett....Har ikke lov til å bade eller ha sex i to uker etter uttak, og er bedt om å leve som gravid (ikke alkohol, ikke rått kjøtt, ikke myke oster osv). Bortsett fra det så er det mest som vanlig.![]()
Ikke myke oster? Kremost osv? Det spiste jeg sist jeg hadde innsett....
Har ikke lov til å bade eller ha sex i to uker etter uttak, og er bedt om å leve som gravid (ikke alkohol, ikke rått kjøtt, ikke myke oster osv). Bortsett fra det så er det mest som vanlig.![]()
Jeg har fått beskjed om ingen sex eller bading 1 uke etter uttak, rart hvor mye forskjellig info man får på de forskjellige klinikkene :/
Ååh gratulererJeg levde som normalt. Jeg løp etter toget rett etter innsett, jeg var i skogen og plantet trær, osv. Men jeg var 100% sykemeldt fra jobben min, pga det psykiske aspektet.
Ingen alkohol, og levde som om jeg var gravid i forhold til maten.
Er 17 uker på vei i dag![]()
Ååh gratulererer det første forsøk?
Jeg brukte babyklister fra innsett de to gangene jeg har blitt gravid! Jeg har også spist mye avokado da jeg fant en forskningsrapport fra USA som viser at det har god effekt i forbindelse med ivf(tro det den som vil). Ellers levde jeg som normalt, men holdt meg selvsagt bort fra ting gravide skal unngå.
Hehe, da så du sikkert at ved å spise mye avokado kan man tredoble sjansene for graviditet ved ivf. Avokado er jo regnet som en fruktbarhetsrett, men om det stemmer som det står er jo usikkert. Skader iallefall ikke å spiseJøss. Var kjapt inne på google nå. IVF+avocado...Haha!
Jeg jobber i barnehage, på småbarnsavdelingen så er mye løfting.. Leser at andre holder seg vekke fra det eller er sykemeldt. Fikk beskjed fra de på hausken at det går fint og har ingenting å si. Mens andre sier det ikke er bra! Hjelp! Hva gjorde dere ?
Da bærer det rett til frukt og grønt avdelingen for meg i morgen også! Er egentlig ikke superfan av avokado, men liker guacamole og nachos da! Hjemmelaget guacomole daHehe, da så du sikkert at ved å spise mye avokado kan man tredoble sjansene for graviditet ved ivf. Avokado er jo regnet som en fruktbarhetsrett, men om det stemmer som det står er jo usikkert. Skader iallefall ikke å spise![]()
Da bærer det rett til frukt og grønt avdelingen for meg i morgen også! Er egentlig ikke superfan av avokado, men liker guacamole og nachos da! Hjemmelaget guacomole da![]()
Spise grønne oliven? Det er jo nam. Og nøtter! NAM!De fleste studiene handler om umettet fett, så du kan bruke olje, majones, oliven, nøtter, frø osv.![]()