hva gjør dere i romjulen?

TheusOgNuska

Gift med forumet
[:)]

vi jobber litt og jeg har noen dager fri med barna. ellers er det lite som er planlagt-bortsett fra at vi skal stå på ski!
Matheus fikk nemlig ski til jul[:D]

bare slapper av[:)]

ORIGINAL: Bøllefrø*

bare slapper av[:)]

Slapper av går i besøk,har besøk.
Skal jobbe i morgen og torsdag så er det fri igjen[:)]
Blir late dager men gud så deilig det er også[:D]

Vi reiser til hytta i morgen og skal kose oss.
Skal ferie nytt år der med mine foreldre.

Magnus har fårr skøyter til jul også har han ski så vi får se hva vi gjør.
Akebrett fikk han til bursdagen sin så det blir nok aking og mye moro

jeg jobber alle dagene. guttungen har vært i bhg, men skal ha fri i morra sammen med pappaen sin.

Vi skal bare ta det litt med ro. ble mye julaften, 1dag og 2 dag. merker at esther synes det var bare godt
å være hjemme og bare kos seg.
har vært ute å test nye ski og akebrett. mannen jobber hele jula
men vi koser på jessheim og i det ny huset godt å kan bare slippet snuppa ut å la henne leke

Tatt det ganske rolig - sett mye mye fant og tingeling, så nå må vi stramme inn litt[:-], et besøk hos tante (min søster) og de har vært hos oss, og en bursdagsfeiring.

Vært ute og aket kjelke og så sender vi barna til svigers for nyttårsfeiring og tar oss en fest med gode venner[:)]

hm..det går i mye kakespising, sene filmkvelder med kjærsten som resulterer i å sove litt på skift dagen derpå..og vi får besøk av familie hver dag.
Vesla går på ski, aker på Snowracer og vi skal prøve skøytene en av de nærmeste dagene, mao, vi rocker i Frognerparken! Inne, driver hun mye med hobbysaker hun fikk til jul.

sløver mest mulig på mest mulig tid [8D]

Litt ute å aker, koser oss med ungene og bare nyter livet [:D][:D]

Og så pusser jeg opp soverommet til storebror i tillegg da, men det er bare kos [;)]

Back
Topp