Hva gjør dere i påsken ?

Eg og mannen skal til Kristiansand fra torsdag til lørdag. Mens jentungen skal til mormor og morfar. Ellers så har eg fri hele påsken :)
 
Slappe aaaaaav ❤️ Gjøre litt påskeaktiviter med mini, spise lammelår og potetklubb, snope til jeg blir grønn og sove. Lenge.
 
Landet nettopp i Spania:D skal være her en ukes tid :love7
 
Last edited:
Prøve å få en frisk familie. Nå har vi vært nede for telling hele gjengen.
 
Prøve å slappe av og ha lott velfortjent kvalitetstid i lag med barna uten å tenke på jobb og hverdagens mas
 
Vi drar på hyttetur sammen med mamma og pappa. Hytta er på fjellet, så det blir nok litt skiturer bl.a :) Søsteren min har hytte like ved, så vi tilbringer mye tid med dem også. Det blir også litt quiz og brettspill :D
 
Mulig vi skal på hytta til svigers. Som er en sommerhytte og dermed svinkald nå, og de har en psychodog som prøver å spise ungen vår, og vi har eget anneks uten do og jeg tisser flere ganger om natta og må da gå ut å tisse, hvor det er grevling. Nei takk!!

Jeg har foreslått Sverigeshopping og bytur, og mannen var positiv. Så kanskje vi bare skal kose oss som en liten familie istedet.
 
Hytta… selvom formen egentlig er møkk og jeg bare vil ligge på sofaen , men føler at jeg «skylder» gutta en hyttetur nå etter 2 år med jobbing hele påsken:wideyed::p:happy::(
 
Til Røros med barselgruppa jeg møtte når jeg gikk med guttungen(4år) :woot::Heartpink foreldre og barna :D
 
Her kommer mamma på besøk til oss! Skulle komme i jula, men da ble hun syk. Så blir godt å se henne igjen❤️
 
Back
Topp