Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber, barna er med pappaen sin på ferie, og mannen bygger i huset vi skal flytte inn i til sommeren middag hos svigers på torsdag, ellers ingen planer men så skal jo vi til Kreta den 25 da
Åå så misunnelig! Hva slags forholdsregler tar du på ferie? Vurderer veldig å bestille tur til Hellas selv i sommer
Hva slags bachelor tar du?Vi skal tømme leiligheten til mannen for salg og så skal jeg skrive på bachelor
Jeg jobber, barna er med pappaen sin på ferie, og mannen bygger i huset vi skal flytte inn i til sommeren middag hos svigers på torsdag, ellers ingen planer men så skal jo vi til Kreta den 25 da
Pedagogikk har bestemt meg for å skrive om relasjonskompetanse blir deilig å levere den inn kjenner jeg.Hva slags bachelor tar du?
Pedagogikk har bestemt meg for å skrive om relasjonskompetanse blir deilig å levere den inn kjenner jeg.
Jeg tror jeg vet! Vi har kommet i snakk om det i en annen tråd Bruker å huske sånne rare detaljer kjekt! Og veldig spennende retning å videreutdanne seg iSå spennende jeg er barnehagelærer og tar videreutdanning nå i psykososialt arbeid
Åhh det hørtes deilig ut! Kommer til å savne syden:/ får bare glede meg til den lille i magen er født og vi kan kjøre fly igjen
Kan du ikke fly som gravid?
Jepp! Nordnorge her også!Her i nordnorge er det enda masse snø, så jeg og mannen har snakket om å ta ungene med oss ut for å lage bål/grille og ake Blir nok en liten tur på hytta til foreldrene mine i Målselv fjellandsby i løpet av neste uke. Og ellers blir det bare rolig påske hjemme. Jeg er så kvalm om dagene at det er greit å ta det litt rolig. Hehe
Nei:/ hadde hellp syndrom i forrige svangerskap..