Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg jobber, barna er med pappaen sin på ferie, og mannen bygger i huset vi skal flytte inn i til sommerenmiddag hos svigers på torsdag, ellers ingen planer
men så skal jo vi til Kreta den 25 da
![]()
Åå så misunnelig! Hva slags forholdsregler tar du på ferie? Vurderer veldig å bestille tur til Hellas selv i sommer![]()

Hva slags bachelor tar du?Vi skal tømme leiligheten til mannen for salg og så skal jeg skrive på bachelor![]()
Jeg jobber, barna er med pappaen sin på ferie, og mannen bygger i huset vi skal flytte inn i til sommerenmiddag hos svigers på torsdag, ellers ingen planer
men så skal jo vi til Kreta den 25 da
![]()
PedagogikkHva slags bachelor tar du?![]()
Pedagogikkhar bestemt meg for å skrive om relasjonskompetanse
blir deilig å levere den inn kjenner jeg.
Jeg tror jeg vet! Vi har kommet i snakk om det i en annen trådSå spennendejeg er barnehagelærer og tar videreutdanning nå i psykososialt arbeid
![]()
Åhh det hørtes deilig ut! Kommer til å savne syden:/ får bare glede meg til den lille i magen er født og vi kan kjøre fly igjen![]()
Kan du ikke fly som gravid?
Jepp! Nordnorge her også!Her i nordnorge er det enda masse snø, så jeg og mannen har snakket om å ta ungene med oss ut for å lage bål/grille og akeBlir nok en liten tur på hytta til foreldrene mine i Målselv fjellandsby i løpet av neste uke. Og ellers blir det bare rolig påske hjemme. Jeg er så kvalm om dagene at det er greit å ta det litt rolig. Hehe
![]()
Nei:/ hadde hellp syndrom i forrige svangerskap..
Ellers blir det arbeid med masteroppgaven, som snart skal leveres! Siste innspurt