Hva gjør dere i påsken ?

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
Vi er hjemme og det er nydelig med hjemmeferie:) fantastisk vær, unger som leker i gaten.
Jeg skal strikke litt tenkte jeg, skal prøve meg på noen supersøte babysokker:)

Mannen drar til familie på Vestlandet, mens jeg holder meg i Oslo. Har planer om å være et par dager hos en venninne og deretter en tur til besteforeldrene mine :) blir nok en heller avslappet påskeferie for min del!

Vi skal tømme leiligheten til mannen for salg og så skal jeg skrive på bachelor :)

Vi skal på campingen hvor vi har fastplast på strømstad fra tirsdag til fredag. Så drar jeg hjem og jobber den siste helgen og påsken min før jeg bytter jobb. Mest sannsynlig min siste jobb helg og helligdag jobbing på laaaang tid (så sant jeg ikke bytter jobb). Skikkelig rart etter å ha jobbet helger og helligdager siden 2009. :smiley-bounce016

Blir en blanding av bypåske og hytta til foreldrene mine. Kanskje en tur til svigers på Østlandet også, er ikke helt avklart enda :)

Jeg jobber, barna er med pappaen sin på ferie, og mannen bygger i huset vi skal flytte inn i til sommeren:) middag hos svigers på torsdag, ellers ingen planer:) men så skal jo vi til Kreta den 25 da:D

Jeg jobber, barna er med pappaen sin på ferie, og mannen bygger i huset vi skal flytte inn i til sommeren:) middag hos svigers på torsdag, ellers ingen planer:) men så skal jo vi til Kreta den 25 da:D

Åå så misunnelig! Hva slags forholdsregler tar du på ferie? Vurderer veldig å bestille tur til Hellas selv i sommer :)

Åå så misunnelig! Hva slags forholdsregler tar du på ferie? Vurderer veldig å bestille tur til Hellas selv i sommer :)

Jeg skal passe på at kjøtt er godt gjennomstekt, skylle godt av frukt å grønt om vi kjøper dette til leiligheten, ikke klappe katter. Kose meg litt i skyggen om jeg blir uvel og ha drikke tilgjengelig hele tiden :happy:

Jeg og gutta drar par dager til mine foreldre først før de kjører oss på vår hytte hvor mannen kommer etter, han måtte jobbe en ekstra dag. Gleder oss på mange smålate fridager, masse sol og være ute/ nede i fjæra.

Her i nordnorge er det enda masse snø, så jeg og mannen har snakket om å ta ungene med oss ut for å lage bål/grille og ake :) Blir nok en liten tur på hytta til foreldrene mine i Målselv fjellandsby i løpet av neste uke. Og ellers blir det bare rolig påske hjemme. Jeg er så kvalm om dagene at det er greit å ta det litt rolig. Hehe:D

Åhh det hørtes deilig ut! Kommer til å savne syden:/ får bare glede meg til den lille i magen er født og vi kan kjøre fly igjen :rolleyes:

Så spennende :) jeg er barnehagelærer og tar videreutdanning nå i psykososialt arbeid :)
Jeg tror jeg vet! Vi har kommet i snakk om det i en annen tråd :p Bruker å huske sånne rare detaljer :) kjekt! Og veldig spennende retning å videreutdanne seg i :D

Her i nordnorge er det enda masse snø, så jeg og mannen har snakket om å ta ungene med oss ut for å lage bål/grille og ake :) Blir nok en liten tur på hytta til foreldrene mine i Målselv fjellandsby i løpet av neste uke. Og ellers blir det bare rolig påske hjemme. Jeg er så kvalm om dagene at det er greit å ta det litt rolig. Hehe:D
Jepp! Nordnorge her også!
Så blir vel litt grilling/bål ute, og litt ski/ake-aktiviteter! Men gleder meg til det blir litt mer vår....

Nei:/ hadde hellp syndrom i forrige svangerskap..

Ah, ei venninne med hellp i sitt første kunne fly i sitt andre, men det praktiseres gjerne forskjellig - evt var hun ikke klar over at hun ikke burde.

Vi er dratt på hyttetur ☀️ men skal være litt hjemme og nyte påsken også :happy: Ellers blir det arbeid med masteroppgaven, som snart skal leveres! Siste innspurt

Back
Topp