Hva gjør dere i kveld?

Ahh jeg digger den dama! :D Jeg ser på en ny serie på Netflix og spiser kjeks :) litt småkvalm så godt å få noe u magen :)
 
Hehe... vi satt og sløvet foran tv'n i går kveld og jeg sa til mannen at nå måtte han høre godt etter, for det jeg skulle si nå kom jeg aldri til å si igjen! Jeg sa jeg var gravid, men han trodde ikke på meg :-D Gikk en stund før han faktisk trodde det, og dro frem testen som bevis. Så nå er ikke dere her inne lenger de eneste som vet det ;-)
 
Hehe... vi satt og sløvet foran tv'n i går kveld og jeg sa til mannen at nå måtte han høre godt etter, for det jeg skulle si nå kom jeg aldri til å si igjen! Jeg sa jeg var gravid, men han trodde ikke på meg :-D Gikk en stund før han faktisk trodde det, og dro frem testen som bevis. Så nå er ikke dere her inne lenger de eneste som vet det ;-)
Så moro :) hvordan reagerte han? :D
 
Hehe... vi satt og sløvet foran tv'n i går kveld og jeg sa til mannen at nå måtte han høre godt etter, for det jeg skulle si nå kom jeg aldri til å si igjen! Jeg sa jeg var gravid, men han trodde ikke på meg :-D Gikk en stund før han faktisk trodde det, og dro frem testen som bevis. Så nå er ikke dere her inne lenger de eneste som vet det ;-)

Håper han tok det fint? :) har du noen fra før av?
 
Har to fra før av. Ikke så helt små lenger heller. Han har igrunn ikke ville ha flere men han vet at jeg alltid har hatt lyst på 3. Så han vet jo at jeg slutta på pilla for tre år siden liksom ;-) Tror han ble litt paff, men merka på humøret hans resten av kvelden at han var glad og litt spent :)
 
Back
Topp