Hva gjør dere i kveld?

En tråd i 'Juli 2017' startet av SnuppaogLillebror, 21 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. SnuppaogLillebror Forumet er livet

Her sitter jeg og ser long island medium og spiser litt smågodt..

• Liker Liker x 1
  2. Tust Elsker forumet

Så deilig:) jeg å har vært planta foran tv-en i kveld; vempire diaries og nå senkveld:D med en snorene mann vedsidenav:cool:

• Liker Liker x 1
  3. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Ahh jeg digger den dama! :D Jeg ser på en ny serie på Netflix og spiser kjeks :) litt småkvalm så godt å få noe u magen :)

4. Frokostkaffe Flørter med forumet

Hehe... vi satt og sløvet foran tv'n i går kveld og jeg sa til mannen at nå måtte han høre godt etter, for det jeg skulle si nå kom jeg aldri til å si igjen! Jeg sa jeg var gravid, men han trodde ikke på meg :-D Gikk en stund før han faktisk trodde det, og dro frem testen som bevis. Så nå er ikke dere her inne lenger de eneste som vet det ;-)

• Liker Liker x 2
  5. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Så moro :) hvordan reagerte han? :D

6. SnuppaogLillebror Forumet er livet

Håper han tok det fint? :) har du noen fra før av?

7. Frokostkaffe Flørter med forumet

Har to fra før av. Ikke så helt små lenger heller. Han har igrunn ikke ville ha flere men han vet at jeg alltid har hatt lyst på 3. Så han vet jo at jeg slutta på pilla for tre år siden liksom ;-) Tror han ble litt paff, men merka på humøret hans resten av kvelden at han var glad og litt spent :)

• Liker Liker x 1
  8. Afro_Head Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Sitter på sofaen og kjemper kvalmen:meh: I'm out of ideas!!:banghead:

9. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Sitter i sofaen jeg og. Ser på Tv sammen med gubben...

10. Tust Elsker forumet

Huff...Føler med deg...håper ikke kvalmen kommer i dette svangerskapet#krysser-alt-av-armer-og-bein#

Del denne siden