Hva gjør dere i kveld?

Medusa_83

Forumet er livet
Jeg har vakt i helgen. Det vil si at jeg akkurat nå sitter hjemme ned vakttelefonen som kan ringe når som helst på døgnet gjennom hele helgen. Barna er hos mormor, og mannen er i 50-årslag. Jeg har akkurat målet snø ute, og sitter og skal se på idrettsgallaen, tror jeg. Litt deilig med alenetid, litt stress at jeg kanskje må rykke ut når som helst, litt kjedelig ;)

Ligger på sofaen helt utslått og venter på mannen fra peppes :D Skikkelig sliten på en god måte. Har holdt på masse i leiligheten i dag og fått gjort en del nødvendig rydding sånn at det blir plass til en til her. Fått vasket og sortert en del arvetøy så jeg har litt bedre oversikt over hva vi egentlig har + lagt det i skuffen til lille :D

Er barnevakt for min skjønne nevø på 9 år. Så vi kosar oss med nachos og ser på TV (det vil sei eg prøvar å tvinge i meg mat og han hiver i seg :p). Og eg gledar meg VELDIG til å legge meg i kveld!!

Har fått listet barnerommet i dag :happy:
Snart tur ut med hunden også blir det litt middag før planen er å sovne på sofaen :D

Vi har akkurat satt på ein film, så eg gir det max 30 minutt før eg har sovna på sofaen med handa i smågodtposen :-P

Sitter og venter på at toåringen skal sovne. Hun er inne i en dårlig periode, der hun ligger og roper i 3-4 timer hver kveld. Jeg er så lei! Ender ofte med at jeg tar henne med i senga vår og legger meg sammen med henne. Sikkert ikke så lurt, men er jo så trøtt selv også

Sitter og venter på at toåringen skal sovne. Hun er inne i en dårlig periode, der hun ligger og roper i 3-4 timer hver kveld. Jeg er så lei! Ender ofte med at jeg tar henne med i senga vår og legger meg sammen med henne. Sikkert ikke så lurt, men er jo så trøtt selv også
Hjelper det å sitte inne hos henne?

Noen ganger. Men kan sitte der i to timer uten at hun sovner, det gidder vi ikke. Går inn ofte til henne da, og hun gråter ikke. Har kortet ned duppen på dagtid, mulig vi må kutte den ut helt snart
Ikke umulig. Her sluttet han med dagdupp i helgene da han var 2 år og 2-3 mnd, sluttet med dagsoving helt tre mnd senere

I dag har dagen gått til sofaen, vært helt tom for energi i dag, bare sovet og vært litt våken i hele dag.. Nå ser jeg tv og har klart og holde meg våken siden 19 :o men nå får jeg vel ikke sove i natt, så kom gjerne med tips til hvordan jeg kan sovne :D

Film og godteri på sofaen her, etter en lang dag med oppussing... har liksom funnet oss til rette foran skjermen med noe usunt hver lørdag, haha vi er et ganske kjedelig par tror jeg :p

Er så enormt trøtt hele tiden, så mesteparten av tiden går med til å sove :) men fikk karret oss ut for å spise i går, kjempekos!

Bumper denne :)

Her er det en rolig fredags kveld :) Storesøster har akkurat sovnet og vi har landet i sofaen og godstolen! Hva gjør dere i kveld?

Back
Topp